| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wistcare Nieuweling

|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 12:15 pm Onderwerp: Wristease zweetband |
|
|
De Wristease is een nieuw product uit de Verenigde Staten dat RSI tegengaat. Het product doet denken aan een zweetbandje en biedt ondersteuning aan de pols door middel van het rubberen steunkussentje. De werking is eenvoudig; draag een Wristease om de pols waarmee u de muis bedient. U kunt er ook 2 dragen indien u ook ondersteuning wilt bij het typen. De Wristease ondersteunt de pols zodat uw arm in de juiste positie komt. Deze juiste positie is comfortabeler en u zult dan ook merken dat u geen last meer van uw polsgewrichten heeft.
De polsband is leverbaar in de kleur ZWART en BLAUW, en in de maat SMALL, MEDIUM & LARGE voor slechts 6,95 (Excl. verzendkosten)
Wilt u meer informatie ontvangen dan kunt u een email sturen naar wristcare@live.nl of een kijkje nemen op onze website www.wristcare.nl |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 1:11 pm Onderwerp: |
|
|
@ Admin:
is bovenstaand bericht niet iets voor de reclamebalk op dit forum c.q. sponsering. Of mag reclame gratis?  _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 1:29 pm Onderwerp: ik vind het wel grappig |
|
|
Hoi babs,
Ik vind het wel interessante info, ik zelf heb een handdoek onder mijn onderarmen liggen.
Dit mag wel, zo lang ze niet zeggen "dit is dé oplossing voor rsi"
Vr gr DJ _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 2:03 pm Onderwerp: |
|
|
DJ, you are the boss  _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Apr 29, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Pffff.... weer zo'n reclameberichtje...
Om ff ongenuanceerd mijn mening te geven: volgens mij helpt het geen zier. Toen ik ernstige klachten had heb ik op een gegeven moment ook van die polsbandjes gekocht.
In eerste instantie denk je dat het werkt en dat je extra steun hebt.... maar uiteindelijk gaat het elastiek irriteren aan je huid en volgens mij worden je spieren er juist slapper (lui?) van. Volgens mij is het dus een hele tijdelijke oplossing waar je uiteindelijk niet veel aan hebt.
Het biedt ondersteuning? Is dit niet hetzelfde idee als de gelkussentjes?
Ben benieuwd naar een verdere uitleg. _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
creative Nieuweling

|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik heb zo'n bandje gekocht. T was toch maar een paar euro, so what the hack. Het zit wel lekker, lekker zacht aan de onderkant en knelt niet af. Nu heb ik ook dunne polsen dus ik weet natuurlijk niet hoe dat bij iemand anders is. Daarmee is eigenlijk alles er wel mee gezegd, het zit lekker en in combinatie met een tekenpad goed te gebruiken. |
|
| Naar boven |
|
|