rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
wie heeft antwoorden op mijn vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zita
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Aug 10, 2006 5:30 pm    Onderwerp: wie heeft antwoorden op mijn vragen Reageer met quote

Ik heb een paar vragen. ik kom nooit mensen tegen met rsi dus ik kan niet vergelijken. Daarom doe ik het via deze weg. Ik voel mijn pijn niet aankomen het is er op eens.
Voelen jullie het wel aankomen en wat voel je dan. En kun je het leren zodat ik op tijd kan stoppen zodat ik geen hevige pijn krijg.
Het verspringt bij mij ook heel erg dan zit het in de polsen en dan weer in mijn schouders of elleboog hebben jullie dat ook.
Ik heb ook dagen dat je het gevoel hebt “het zit niet lekker” zo’n straffe niets gaat soepel gevoel.
Hebben jullie dat ook. Het lijkt wel of het met periodes gaat een paar weken gaat het niet lekker en dan gaat het weer een beetje beter dan het je minder keren pijn op een dag.
Eerst dacht ik dat komt omdat ik niet lekker in mijn vel zit maar ik heb het ook als ik me wel geestelijk goed voel. Ik heb nu al meer dan 10 jaar rsi en ik kan er nog steeds niet mee over weg. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen.
Groetjes zita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: