rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Weten jullie het?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dana
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 8:10 pm    Onderwerp: Weten jullie het? Reageer met quote

Ik heb al vanaf 2001 RSI klachten, ook bij fysio geweest een spalk etc. maar heeft niks geholpen. Bij mij kwam het absoluut door mijn
werk, de werkdruk was veel te hoog en laat staan dat ik pauzes kon nemen. Mijn toemalige werkgever heeft mij ontslagen ondanks dat ik een vaste baan.
Het mooie van het verhaal is dat ik de eerste operatie (CTS) aan mijn linker pols nog moest krijgen.
Ben dus aan mijn linker en rechter pols geopereerd.
Kort daarna kreeg ik een snapping finger (linker duim) en mijn linker hand waaran ik al geopereerd was begon blauw en wit te worden. Dus nogmaals operatie aan mijn linker pols en tevens aan mijn duim.
Had toen een nieuwe werkgever (een half jaar contract) omdat ik geopereerd moest worden werdt mij dood leuk verteld dat ik niet terug hoefte te komen.

Dus naar de operatie begin 2006 zat ik weer in de WW en ben weer opnieuw naar werk gaan zoeken.
Ik hoopte dat het nu toch wel opgelost moest zijn met mijn RSI. Maar helaas eind 2006 begon ik weer klachten aan mijn polsen te krijgen.
Heb op het moment een jaar contract voor 4 dagen in de week (32 uur) maar mijn klachten hebben zich in de loop der maanden steeds verder ontwikkeld. Heb veel moeite om het werken vol te houden .
Inmiddels weer bij neuroloog geweest maar deze keer geen CTS. Ben doorgestuurd naar een reumatoloog die mij helemaal van kop tot teen heeft onderzocht. Gelukkig geen reuma....maar voelt wel zo! vooral de pijn en stijfheid in mijn vingers.
Ja, ze hebben wel iets in mijn nek ontdekt (röntgenfoto's), namelijk dat tussen mijn laatste een eerste ruggenwervel slijtage te zien is.
Volgens reumatoloog lopen daar precies de zenuwen die naar de armen, polsen, handen en vingers lopen.
Aan de nek- en ruggenwervel is niets te doen, behalve een operatie die veel te riskant is (ik kan verlamd raken!).
Dus mijn nekwervel is ondertussen ook kapot!
Mijn ervaring in al die jaren is het volgende: Ga zo weinig mogelijk achter de computer werken want behalve RSI kan ook nog nekwervel beschadigt raken.
Ja, en hoe moet ik nu verder? Sad Confused
Zijn er meer mensen die hetzelfde hebben als ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: