| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sanavitam Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 23-4-2007 Berichten: 15 Woonplaats: Kranenburg Duitsland
|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 2:44 pm Onderwerp: Wat is muisarm? |
|
|
Ik ben Orthomanueel,-natuurarts en onderzoeker. Mijn naam is Remon van der Meer. Ik sta aan het hoofd van een groep onafhankelijke internationale onderzoekers. Wij hebben de oorzaak van muisarm ontdekt. Wat is muisarm? Muisarm is een combinatie van spiercontracties in nek en arm. Daarbij peesonstekingen in het schoudergewricht en een ontsteking in de elleboog de epicondilitis. De tenniselleboog maakt dus deel uit van de muisarm. Wij hebben een natuurlijke behandelings methode ontwikkeld. In Italie heb ik enkele tientallen patienten behandeld met zeer goede resultaten.
De oorzaak is totaal anders dan wat tot nu toe bekend is. Wij hebben de oorzaak ontdekt door bestudering van de oude westerse geneeskunde.
Ik ben opzoek naar praktijkruimte in Nederland, wie kan mij helpen? Wij beginnen met een pilot-study, dit betekent dat de eerste 50 patienten tegen kostprijs worden behandeld. In dit forum maken wij de resultaten bekend. _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Apr 29, 2007 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Wat je zegt klinkt goed.. maar wij zijn hier nogal sceptisch, althans laat ik dan maar alleen voor mezelf spreken deze keer...
Je behandeling is totaal anders dan alle andere behandelingen? Een natuurlijke behandelingsmethode? Wil je er iets meer over kwijt? Is het een speciale therapie die zich richt op het lichamelijk? Een mind-sessie? Of het drinken van een wonderdrankje? Zoals ik al zei... ik ben sceptisch, maar nieuwsgierig. Ik denk dat je toch wat extra info zal moeten geven voordat iemand zich zomaar laat behandelen, al is het dan tegen kostprijs. Praktijkruimte? De meeste behandelaars zijn op een zolderkamertje thuis begonnen.
Ik ben benieuwd naar je verdere uitleg.
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
| Pipi schreef: | Hoi,
Wat je zegt klinkt goed.. maar wij zijn hier nogal sceptisch, althans laat ik dan maar alleen voor mezelf spreken deze keer...
Je behandeling is totaal anders dan alle andere behandelingen? Een natuurlijke behandelingsmethode? Wil je er iets meer over kwijt? Is het een speciale therapie die zich richt op het lichamelijk? Een mind-sessie? Of het drinken van een wonderdrankje? Zoals ik al zei... ik ben sceptisch, maar nieuwsgierig. Ik denk dat je toch wat extra info zal moeten geven voordat iemand zich zomaar laat behandelen, al is het dan tegen kostprijs. Praktijkruimte? De meeste behandelaars zijn op een zolderkamertje thuis begonnen.
Groetjes! |
Sanavitam, op deze web-site bij het hoofdstuk nieuw is alles uitgelegd
www.incredibleballoons.com Kijk ook bij even voorstellen, naar de reactie van mijn broer Ruud _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 2:11 pm Onderwerp: |
|
|
| sanavitam schreef: | | Pipi schreef: | Hoi,
Groetjes! |
Sanavitam, op deze web-site bij het hoofdstuk nieuw is alles uitgelegd
www.incredibleballoons.com Kijk ook bij even voorstellen, naar de reactie van mijn broer Ruud |
Sanavitam, RSI is voor een deel SPIT, ga naar tempelman.volkskrantblog.nl en klik onder het artikel Met SPIT naar de.......op lees verder.
groeten _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
sanavitam,
de informatie die je hier plaatst over die miraculeuze manier om van RSI af te komen vind ook ik erg summier. Heb je een Nederlandse arts-opleiding of alleen een Duitse opleiding tot natuurarts?
Wat betreft je verwijzing naar het Volkskrant-blog, kan ik instemmen dat de behandeling door een chiroprator voor mij behoorlijke vooruitgang in het hele RSI-proces heeft betekend. Deze chirpractor heeft mij nooit geadviseerd enig supplement te nemen, haar behandelingen waren voldoende en zo hoort het ook als je kiest voor chiropractie.
Wat bij mij vraagtekens oproept is de combinatie met 'Incredible Balloons'........
Dat RSI niet alleen voorkomt bij personen die met een pc aan het werk zijn, is menigeen op dit forum al heel lang bekend uit de ervaringsverhalen die op dit forum zijn neergepend.
Ben erg benieuwd naar meer concrete info van jouw kant. _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
| Babs schreef: | sanavitam,
de informatie die je hier plaatst over die miraculeuze manier om van RSI af te komen vind ook ik erg summier. Heb je een Nederlandse arts-opleiding of alleen een Duitse opleiding tot natuurarts?
Wat betreft je verwijzing naar het Volkskrant-blog, kan ik instemmen dat de behandeling door een chiroprator voor mij behoorlijke vooruitgang in het hele RSI-proces heeft betekend. Deze chirpractor heeft mij nooit geadviseerd enig supplement te nemen, haar behandelingen waren voldoende en zo hoort het ook als je kiest voor chiropractie.
Wat bij mij vraagtekens oproept is de combinatie met 'Incredible Balloons'........
Dat RSI niet alleen voorkomt bij personen die met een pc aan het werk zijn, is menigeen op dit forum al heel lang bekend uit de ervaringsverhalen die op dit forum zijn neergepend.
Sanavitam, kijk op BIGregister.nl, mijn naam is
Ben erg benieuwd naar meer concrete info van jouw kant. |
Sanavitam, google naar BIGregister.nl, mijn naam is R.C.W.van der Meer. Ik heb natuurgeneeskunde in Italie door vnl. zelfstudie bereikt, trouwens de beste opleiding is in Duitsland! De artikels op de blog heeft U niet goed bestudeert. Door manipulatie is de pijn bij U tijdelijk weggenomen het proces erachter gaat gewoon verder. Zie www.incredibleballoons.com bij het hoofdstuk nieuw de uitleg waarom. Nogmaals we zijn in Nederland behoorlijk de weg kwijt, zoals in de rest van de wereld.
Leest U zich goed in voor verdere discussie!
groeten. _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 6:47 pm Onderwerp: |
|
|
Grappig dat u zichzelf een doktor noemt door een zelfstudie. Een soort LOI opleiding tot arts
U noemt bigregister, wat is uw big nummer dan, anders kunnen wij toch niet zoeken naar uw vermelding ?
U vraagt Babs, een van de meest gewaardeerde moderators op dit forum om zich meer in te lezen voor verdere discussie maar u heeft zelf nog geen concrete info gegeven.
Ik heb nog steeds erg weinig vertrouwen in uw Bloesem behandeling en door uw berichten wordt het ook nog steeds minder.
Daarnaast schrikken de prijzen van uw therapie nogal af.
Zie mijn andere bericht. _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
|