| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sanavitam Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 23-4-2007 Berichten: 15 Woonplaats: Kranenburg Duitsland
|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 2:44 pm Onderwerp: Wat is muisarm? |
|
|
Ik ben Orthomanueel,-natuurarts en onderzoeker. Mijn naam is Remon van der Meer. Ik sta aan het hoofd van een groep onafhankelijke internationale onderzoekers. Wij hebben de oorzaak van muisarm ontdekt. Wat is muisarm? Muisarm is een combinatie van spiercontracties in nek en arm. Daarbij peesonstekingen in het schoudergewricht en een ontsteking in de elleboog de epicondilitis. De tenniselleboog maakt dus deel uit van de muisarm. Wij hebben een natuurlijke behandelings methode ontwikkeld. In Italie heb ik enkele tientallen patienten behandeld met zeer goede resultaten.
De oorzaak is totaal anders dan wat tot nu toe bekend is. Wij hebben de oorzaak ontdekt door bestudering van de oude westerse geneeskunde.
Ik ben opzoek naar praktijkruimte in Nederland, wie kan mij helpen? Wij beginnen met een pilot-study, dit betekent dat de eerste 50 patienten tegen kostprijs worden behandeld. In dit forum maken wij de resultaten bekend. _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Apr 29, 2007 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Wat je zegt klinkt goed.. maar wij zijn hier nogal sceptisch, althans laat ik dan maar alleen voor mezelf spreken deze keer...