rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Warmte isolerende muismat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Truitje
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 2:48 pm    Onderwerp: Warmte isolerende muismat Reageer met quote

Hallo allemaal, vandaag zag ik een artikel op de startpagina van de rsi patientenvereniging over een onderzoek met een warmte isolerende muismat waarop je hele onderarm kon liggen. Heeft er iemand enig idee waar deze te koop zijn?
Alvast bedankt voor de reacties
Naar boven
deejay
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 10:08 am    Onderwerp: warmte isolerende muismat Reageer met quote

Hoi,

heb het even nagevraagd bij de auteur van het artikel, het betreft;

http://www.rsi-guard.nl/

hij bestaat in een verwarmende variant en een isolerende variant.

Een isolerende is denk ik aan te bevelen boven een verwarmde, dan loopt er toch weer een stralingsveld door de mat waar je dan op ligt met je pols.

Vr gr DJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Truitje
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jul 06, 2006 1:23 pm    Onderwerp: warmte isolerende muismat Reageer met quote

Hallo,
Bedankt voor het antwoord en uitzoeken.
Ik heb deze mat via mijn werkgever aan mogen schaffen en hij bevalt heel erg goed!!! Ideaal, geen koude onderarm meer (en daardoor minder pijn in mijn hand/pols)
Groetjes
Naar boven
Henk
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 8:41 am    Onderwerp: Re: Warmte isolerende muismat Reageer met quote

Moet je niet aan beginnen! Je moet zorgen dat je voldoende steun krijgt in je elleboog, zodat je onderarm vrij kan bewegen, zonder contact te maken met de tafel of de muis of iets dergelijks. Hierdoor voorkom je dat de doorbloeding naar je vingers bekneld raakt. Met een muismat, waarop je onderarm kan rusten kun je klachten krijgen vanwege te weinig doorbleoding. Bedenk dit: voorkomen is beter dan genezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: