|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Sep 22, 2005 11:31 am Onderwerp: Vraagbaak/ Shoutbox |
|
|
Hallo Allemaal,
Hier kan iedereen anoniem vragen stellen, zonder zich eerst te hoeven registreren.
Ondanks het aanbieden van deze mogelijkheid wil ik iedereen toch aansporen zich te registreren om de redenen zoals vermeld in de lichtkrant onder het logo.
Met vriendelijke groet,
Admin _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Sylvia Gast
|
Geplaatst: Di Feb 21, 2006 4:05 pm Onderwerp: Vraagje, |
|
|
Hallo,
Ik ben Sylvia van 25 jaar en ik heb een vraagje.
Ik heb al meer dan een jaar last van een spier die op het schouderblad zit aan de voorkant,
Nu zijn er al foto's van genomen en er is niets te vinden.
Nu zit ik al geruime tijd bij de cesar therapie want ze denken dat het door mijn houding komt,maar daar twijfel ik aan want dan moet het toch eens een keer minder gaan worden.
Nu is mijn vraag:
Wie erkent dit en kan mij misschien vertellen of dit toch zeker een vorm van RSI is?
Ik hoop op een snelle reactie!
alvast bedankt!~
Sylvia |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Za Feb 25, 2006 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Sylvia,
Ik weet helaas niet HET antwoord, maar het lijkt me dat als je al een hele tijd bezig bent met Cesar en er echt geen verbetering inzit je toch verder zou moeten zoeken of een andere therapie proberen.
Of het echt RSI is, is moeilijk te zeggen. Is het maar 1 bepaalde spier? RSI is een verzameling van klachten aan arm, nek, schouder, pols en hand. De een heeft meer last van de arm terwijl de ander vooral last heeft van de nek. Ook rugklachten houden soms verband met RSI. Het is dus heel uitgebreid....
Heb je enig idee hoe de klachten zijn ontstaan? Werk je met een PC?
Succes!
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|
|