|
|
|
|
|
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
terence Nieuweling

|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 5:54 pm Onderwerp: Vraag over rsi |
|
|
goedenmiddag allemaal.
ik ben terence, ben 15 jaar en zit op de HAVO, nu moe ik voor biologie een spreekbeurt maken en het is redelijk af, alleen kwam ik laatst tegen in een kantoor een poster van RSI, die poster bevatte een aantal woorden achter elkaar geplakt (bijv. Snij snij snij snij snij snij) met daar boven een plaatje van de actie die werd uitgevoerd, en daarna de inlichting over wat rsi is, maar ik kan em nergens op het internet vinden.
weten jullie misschien waar ik die foto vandaan kan halen? het zou een erg goede inleiding zijn om mijn spreekbeurt mee te beginnen, de achtergrond is rood om het nog duidelijker te maken.
met vriendelijke groet, Terence |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Za Jan 05, 2008 10:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Terence,
Misschien is het antwoord op deze vraag al veel te laat. Ik ken deze poster niet maar je zou eens kunnen informeren bij de rsi patientenvereniging. De kans is vrij groot dat het een poster van hen is.
Goed trouwens dat je een spreekbeurt over RSI houdt dan komt het meer in the picture en weten je klasgenoten dat ze het serieus moeten nemen. Hopelijk voorkom je daarmee dat er klachten ontstaan.
Groetjes _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|
|