rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
vraag mogelijk herstel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
esther
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 3:11 pm    Onderwerp: vraag mogelijk herstel Reageer met quote

Een vraag

Het gaat beter met me. Het is niet zeker niet weg maar veel beter te handelen. Ik probeer niks te forceren, maar bij last of pijn denk ik nu tja alles gaat gewoon door. Ik merk dat herstel sneller optreedt.
Graag zou ik van anderen willen horen die ook mee maken dat de pijn minder wordt en hoe dan verder?
Ik vraag me ook af of je ooit helemaal vanaf komt? Nu lijkt dat niet het geval.

Groet Esther
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Esther,

Fijn dat het beter gaat met je: goed nieuws! Of het ooit echt over gaat? Ik betwijfel het... ik denk dat je er altijd gevoelig voor blijft en op je grenzen moet letten, ook wanneer je geen last meer hebt.

Ik heb inmiddels mijn leven weer redelijk opgepakt, waar ik een jaar geleden redelijk in de put zat. Ik heb een therapie gevolgd en zorg dat ik zelf regelmatig mijn oefeningen blijf doen, ga ontspannen e.d. Ik heb nu weer een leuke partime baan, achter de PC! Dat gaat heel erg goed, ik heb eigenlijk geen last. Al zou ik er niet aan moeten denken weer full time te gaan werken, dat durf ik gewoon niet aan. En natuurlijk moet ik het prive PC-en een beetje in de hand houden!

Ik denk dus dat het belangrijkste is een soort balans te vinden tussen je klachten in je dagelijks leven, dus op je werk en prive. Als het nu beter gaat ben je goed bezig, dus ga zo door!!! Eerlijk gezegd vrees ik dat je er mee zult moeten leren leven... en das zoooo moeilijk.

Ben benieuwd hoe anderen hierover denken: dus reageren aub! Wink

Groetjes!
Babs
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Do Okt 13, 2005 8:31 pm    Onderwerp: je vraag Reageer met quote

hi Esther,

heerlijk om te lezen dat je je lekkerder voelt.
Net als jij heb ik in de loop van de jaren de ervaring dat het opeens minder werd en ik denk dat het o.a. te maken heeft met het feit dat je er op een gegeven moment aan toe bent je angst voor bepaalde lichamelijke acties/bewegingen gedag te zeggen en simpelweg het initiatief neemt iets gewoon maar weer eens te ondernemen en te kijken hoe het kwartje valt.
Heel vaak blijkt dit dan goed uit te pakken en met regelmaat -vooral in koude/gurige periodes- is het dan mis. Maar ook dat kan ik tegenwoordig accepteren en denk dan weer "er komen ook weer betere tijden".
Zoals Tanja al zei voor jezelf een balans vinden is een belangrijke factor in het hele RSI-verloop.
Ik hoop voor jou dat de huidige "goede" situatie nog heel lang aanhoudt, hou het maar vast!

groetjes, Maria

Laatst aangepast door Babs op Do Okt 27, 2005 11:25 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Anony
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2005 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon lekker blijven doorleven, doe gewoon de dingen die je leuk vindt, maar wel met gezond verstand! Zie het maar als een toegevoegd natuurelement. We kunnen niet door vuur of over water lopen.. zijn we daar elke dag depressief over? Nee! Het is wel goed te blijven streven naar een oplossing. Dat houdt de moed erin.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: