|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mieke Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 7:55 pm Onderwerp: Voorstellen |
|
|
Dag allen,
ik was vanavond aan het zoeken naar info over RSI en kwam deze site tegen.
Al jaren heb ik last van mijn mn rechterpols en soms ook linkerarm (van elleboog uit). Ik ben drie jaar geleden afgekeurd vanwege klachten aan mijn rechterarm, maar helaas was mijn salaris te laag zodat het 0% afkeuren werd.
Nu ben ik drie jaar verder en ik heb veel pijn. Ik kan veel langdurige (langer dan vijf minuten niet doen), heb nu pijn bij het typen en krachtverlies in mijn rechterpols. Oftewel: de klachten zijn verdwenen, eerder nog erger geworden.
Wat kan ik doen? Ben al voor onderzoek voor CarpaalTunnelsyndroom geweest, was niets. Ben al uitgelachen omdat mijn huisarts het RSI noemde en de arts in het ziekenhuis dat een foute conclusie vond. Ik sta te dubben of ik alsnog wéér naar de huisarts moet voor nieuwe info. Ik draag wel vaak een brace, maar dat helpt ook niet echt.
En ow ja, ben 30 jaar, heb nu net een nieuwe baan en wil dolgraag blijven werken. Ook al is het geen computerwerk, heb wel last (kan de prijstang slecht bedienen bv).  |
|
| Naar boven |
|
MarianH Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Okt 23, 2007 10:31 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Mieke,
Welkom op het forum .
Ik denk dat je hier wel wat nuttige tips kan vinden. De klachten die je beschrijft zijn erg herkenbaar hoor! Er staan hier veel verhalen over verschillende therapieen, misschien kan je daar ook een topic beginnen over wat je hebt geprobeerd.
veel sterkte!
Marian |
|
| Naar boven |
|
|
|