| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
niki Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Aug 30, 2004 2:35 pm Onderwerp: voorstellen |
|
|
Hoi allemaal...
Ik ben niki.... een vrouw van 41, en werk sinds 4 jaar op een callcenter.
Op 1 mei afgelopen jaar ben ik begonnen bij een nieuwe werkgever.
Deze werkgever gaat slecht om met pauze tijden waar ik ook op gewezen heb. Helaas heb ik een contract voor een half jaar waardoor je niet door kan drammen over bepaalde zaken In een periode van grote drukte (vakantieperiode) heb ik last gekregen van mijn hand. (nu 4 weken geleden) Ik ben er mee naar de huisarts gegaan en deze heeft in eerste instantie peesontsteking van de middel en wijsvinger geconstateerd.
Ik moest een week rust houden met deze hand en kreeg artrotec voorgeschreven. Deze pijnstiller helpt wel maar onderdrukt niet de volledige pijn. Na de week rust waren de klachten niet over en ben ik weer terug gegaan naar de huisarts en deze is toen naar mn nek ed gaan kijken. Ik heb nu 5 behandelingen van de fysio gehad (electrische en sonar therapie?) maar wederom zonder resultaat. De fysiotherapie verwijst me nu weer terug naar de huisarts en deze zegt...... probeer het 2 weken door je hand zoveel mogelijk te ontzien. (alles wat ik doe momenteel doet me pijn dus eigenlijk moet ik gewoon dus in bed liggen en niets meer doen. (sorry beetje depri momenteel) Ik moet wel gewoon naar t werk..... 2 uur per dag al is t maar aanwezig zijn. maar zelfs autorijden is me eigenlijk al teveel. (en nee t is te ver lopen )
Volgens mijn huisarts is het beginnende rsi....... maar als ik t zo lees... her en der..... moet dat met wat rust en aanpassingen toch met een week of 2 wel over zijn?
(sorry moest even mn beklag doen want ik baal als een stekker dat dit ook nog eens dat dit mij mn baan zou kunnen gaan kosten)
gr Niki _________________ try to keep on smiling |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Aug 31, 2004 10:10 am Onderwerp: Allo |
|
|
Ha Niki,