|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jannes Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 4:13 pm Onderwerp: Voorstellen & een vraag |
|
|
Dag beste mensen,
Vandaag heb ik dit forum ontdekt en me even aangemeld. Een jaar of 6/7 geleden begon de RSI bij mij op te spelen, als student. Via de huisarts naar een therapeut gegaan en i.c.m. veel rust, was ik na een jaar weer opgeknapt. Dit jaar ben ik aan het werk gegaan (lang student geweest, inderdaad).
Zoals je al zult vermoeden, het fenomeen is teruggekomen. Nu in gesprek met de bedrijfsarts en even bekijken hoe we dit gaan oplossen.
Intussen heb ik een vraag aan de leden... ik heb naast de bekende pijn (schouders, armen, handen) ook last van moeheid en prikkelbaarheid. Is dat in jullie ogen een RSI-gerelateerde klacht? Of kan dat andere (bijvoorbeeld werk-gerelateerde) oorzaken hebben?
Bedankt voor de terugkoppeling!  |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 9:53 am Onderwerp: |
|
|
hallo Jannes,
goed dat je dit forum hebt 'ontdekt'. Welkom.
Wat je vragen over vermoeidheid en prikkelbaarheid betreft: voor mij herkenbaar. De buitenwereld heeft er geen idee van hoeveel energie het kost om je staande te houden; aan de buitenkant is immers niks te zien.
Heb zelf al enige weken een behoorlijke terugval en het kost zoveel energie om bijna letterlijk overeind te blijven. Omdat ik me niet echt ziek voel, betrap ik me er zelf met regelmaat op dat ik té lang doorga (ook om geen 'klager' te willen zijn ) en juist daardoor ook meer prikkelbaar ben dan normaal het geval is.
Ben net als jij benieuwd naar de ervaringen van de overige forumleden en hoop voor jou dat de bedrijfsarts een meedenkend persoon is en bekend met de problematiek.
Alle goeds en veel sterkte! _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Jannes Frequente Poster

|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Babs,
Bedankt voor je reactie! Het is voor de buitenwereld niet zichtbaar, terwijl het inderdaad veel energie kost om je normale, dagelijkse leven voort te zetten. Vooral door de week (veel computergebruik) push ik mezelf ook te veel, om dezelfde reden als jij aangeeft. Het is dan ook ´s weekends dat mijn humeur duidelijk verbetert
Inderdaad even wachten op de bedrijfsarts...
Ook het beste en alvast een prettig weekend! |
|
| Naar boven |
|
|
|