| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Charlotte Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Jan 18, 2006 9:32 pm Onderwerp: Voetreflex |
|
|
Heeft iemand ervaring met voetreflex therapie?
Groetjes |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Jan 19, 2006 8:51 am Onderwerp: jo |
|
|
io,
ja ik !!!
maar niet mbt tot rsi, heb jaren geleden een paar behandelingen gevolgd vanwege slaapklachten.
dat hielp destijds
gr dj |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Do Jan 19, 2006 4:27 pm Onderwerp: Re: jo |
|
|
ik denk dat ik het eens ga proberen. Misschien helpt het iets.
Duurt wel lang. Een uur per behandeling, had jij dat ook?
groetjes |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Vr Jan 20, 2006 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
heel veel jaren geleden gehad wegens die ellendige hoofdpijn boven m'n oren en aan de slapen. Had toen géén idee dat dit iets met RSI te maken kon hebben. Bij mij heeft het verlichting gebracht destijds.
Behandelingen duurden inderdaad één uur maar dat vliegt echt voorbij en ik vond/vind die voetmassages heerlijk en ontspannend. Een weldaad voor je hele lijf!
Ben benieuwd wat je er zelf van gaat vinden; laat ons jouw ervaringen weten.
groetjes _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Vr Jan 20, 2006 3:25 pm Onderwerp: |
|
|
Tuurlijk laat ik weten wat ik ervan vond
Eerst maar ff een afspraak maken.
groetjes |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Ma Feb 20, 2006 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
Hier ben ik dan eindelijk met mijn verhaal.
3 weken geleden ben ik geweest voor een voetreflex behandeling in combi met reiki. Een hele aparte ervaring. Ze begon met reiki bij mijn hoofd, schouders, nek.
Toen zij haar handen boven mijn nek hield voelde het heel erg bedrukt. En toen zij bij mijn armen was, begonnen mijn handen heel erg te zweten. Wat nog een hele tijd aanhield. Heel apart.
De voet reflex massage was erg lekker, vreemd genoeg werd ik het na een tijdje niet zat . Sommige plekken onder mijn voeten waren pijnlijk of gevoelig. Heel apart was, dat die plekken overeen kwamen met de klachten die ik heb. Mijn linker voet was gevoeliger dan de rechter, terwijl je dat juist andersom zou verwachten. Rechts heb ik meestal meer klachten.
Gelukkig gaat het al anderhalve maand lekker met mij. In de periode dat ik de voetreflex heb laten doen had ik ook haast geen klachten. Ik kan dus niet echt zeggen dat de behandeling invloed heeft gehad op mijn klachten, maar het was wel heel lekker ontspannend.
Groetjes,
Charlotte |
|
| Naar boven |
|
attid Meer Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Apr 10, 2006 2:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ! Perfect ! Goedkoop, want je kunt het zelf doen (koop een boek zelfhulp voetreflexologie). Zie mijn bericht: Algemeen > welk product etc.... > attid woonplaats: Frankrijk. www.reflex-sante.com en verdere geschreven info. Het werkt voor iedereen en eigenlijk tegen heel veel ellende wat je ongemerkt in je lichaam hebt ! _________________ Vai dove ti porta il cuore ! |
|
| Naar boven |
|
|