|
|
|
|
|
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dana Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 12 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Dec 12, 2009 7:53 pm Onderwerp: Artikel Telegraaf november 2009 |
|
|
Hallo mensen,
Hebben jullie ook het artikel in de Telegraaf (november 2009) gelezen, dat RSI alleen maar tussen oren zit???
Mijn omgeving en zelf mijn vriendin vinden, dat het allemaal wel mee valt, en dat het een psychische aandoening is.
Na een langdurige RSI voorgeschiedenis en 3 operaties, heb ik sinds juni 2007 chronische pijn, die nooit meer weg is gegaan.
Slik nu Lyrica, die de top van de zenuwpijn aanpakt, de spierpijn blijft.
In ieder geval zou ik die schrijver van bovengenoemd artikel flink in elkaar willen rammen Hij of zij moet maar mijn pijn hebben en dan maar kijken of hij of zij nog steeds zo denkt.
Ik zou graag willen weten hoe jullie het ervaren.
Dana |
|
| Naar boven |
|
Houtstoker Meer Frequente Poster

|
Geplaatst: Za Dec 12, 2009 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
te zot voor woorden.
RSI komt vaak door te weinig afwisseling, eventueel slecht aangepaste werkplek, te zeer belastend monotoon werk en eventueel wat aanleg.
ik heb RSI, bij mij zijn de klachten meetbaar! (afklemming bloedtoevoer bij heffen arm)
Laat maar eens aantonen dat je dat tussen de oren kunt sturen!
Gewoon een lulverhaal, niet van wakker liggen, hoezeer het je ook raakt. _________________ Greetz Ad
Andere fora;
http://www.polen-forum.nl/index.php
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=8593
Mijn site;
www.vondervoort-zielinska.nl |
|
| Naar boven |
|
Dana Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 12 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Dec 13, 2009 1:00 pm Onderwerp: Volgens arts chronische RSI omdat het te lang ontkent is |
|
|
[quote="Houtstoker"]te zot voor woorden.
RSI komt vaak door te weinig afwisseling, eventueel slecht aangepaste werkplek, te zeer belastend monotoon werk en eventueel wat aanleg.
ik heb RSI, bij mij zijn de klachten meetbaar! (afklemming bloedtoevoer bij heffen arm)
Laat maar eens aantonen dat je dat tussen de oren kunt sturen!
Gewoon een lulverhaal, niet van wakker liggen, hoezeer het je ook raakt.[/quote]
Hoi,
Heb carpaal tunnelsyndroom operaties gehad an beide handen, wat trouwens ook bij mij gemeten is. Een klein jaar later knipmesvinger (duim) geopereerd en nogmaals linker pols aan carpaal tunnelsyndroom!
Heb net als jij een TOS onderzoek gehad, maar bij mij zijn alle bloedvaten open.
Wat niet weg neemt, dat de zenuwpijn- en spierpijn bij mij chronisch blijft bestaan.
Mij is door de arts verteld, dat de zenuw- en spiercellen in de hand- en armstreek blijvend beschadigt raken, als niet op tijd wordt ingegrepen.
Groet,
Dana |
|
| Naar boven |
|
Houtstoker Meer Frequente Poster

|
|
| Naar boven |
|
|
|