rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Artikel Telegraaf november 2009
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dana
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2009 7:53 pm    Onderwerp: Artikel Telegraaf november 2009 Reageer met quote

Hallo mensen,

Hebben jullie ook het artikel in de Telegraaf (november 2009) gelezen, dat RSI alleen maar tussen oren zit???

Mijn omgeving en zelf mijn vriendin vinden, dat het allemaal wel mee valt, en dat het een psychische aandoening is.

Na een langdurige RSI voorgeschiedenis en 3 operaties, heb ik sinds juni 2007 chronische pijn, die nooit meer weg is gegaan.
Slik nu Lyrica, die de top van de zenuwpijn aanpakt, de spierpijn blijft.

In ieder geval zou ik die schrijver van bovengenoemd artikel flink in elkaar willen rammen Evil or Very Mad Exclamation Hij of zij moet maar mijn pijn hebben en dan maar kijken of hij of zij nog steeds zo denkt.

Ik zou graag willen weten hoe jullie het ervaren.

Dana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houtstoker
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2009 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

te zot voor woorden.

RSI komt vaak door te weinig afwisseling, eventueel slecht aangepaste werkplek, te zeer belastend monotoon werk en eventueel wat aanleg.

ik heb RSI, bij mij zijn de klachten meetbaar! (afklemming bloedtoevoer bij heffen arm)

Laat maar eens aantonen dat je dat tussen de oren kunt sturen!

Gewoon een lulverhaal, niet van wakker liggen, hoezeer het je ook raakt.
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=8593
Mijn site;
www.vondervoort-zielinska.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger
Dana
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 1:00 pm    Onderwerp: Volgens arts chronische RSI omdat het te lang ontkent is Reageer met quote

[quote="Houtstoker"]te zot voor woorden.

RSI komt vaak door te weinig afwisseling, eventueel slecht aangepaste werkplek, te zeer belastend monotoon werk en eventueel wat aanleg.

ik heb RSI, bij mij zijn de klachten meetbaar! (afklemming bloedtoevoer bij heffen arm)

Laat maar eens aantonen dat je dat tussen de oren kunt sturen!

Gewoon een lulverhaal, niet van wakker liggen, hoezeer het je ook raakt.[/quote]

Hoi,

Heb carpaal tunnelsyndroom operaties gehad an beide handen, wat trouwens ook bij mij gemeten is. Een klein jaar later knipmesvinger (duim) geopereerd en nogmaals linker pols aan carpaal tunnelsyndroom!

Heb net als jij een TOS onderzoek gehad, maar bij mij zijn alle bloedvaten open.
Wat niet weg neemt, dat de zenuwpijn- en spierpijn bij mij chronisch blijft bestaan.

Mij is door de arts verteld, dat de zenuw- en spiercellen in de hand- en armstreek blijvend beschadigt raken, als niet op tijd wordt ingegrepen.

Groet,

Dana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houtstoker
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hier dus ook een duidelijke objektieve dignose die de vloer aanveegt met de flauwe kul die de betreffende reporter heeft verzonnen
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=8593
Mijn site;
www.vondervoort-zielinska.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: