rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Hoe het nu met me gaat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hkeeris
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2009 2:23 pm    Onderwerp: Hoe het nu met me gaat Reageer met quote

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest dus dacht ik ik laat weer even van me horen.

Ik ben in november door verwezen naar de revalidatie arts en via hem heb ik van november tot eind maart een revalidatie traject gedaan, waar ik me niet voledig op kon concentregen i.v.m ziekte van mijn vader. Deze is in maart overleden en dus kon ik me weer voledig op mijn eigen herstel gaan richten. Toto ik van de revalidatie therapeut tehoren kreeg dat hij niets meer voor me kon doen, en dat ik voor mijn pijn terug moest naar de revalidatie arts. En dus ik terug naar die arts, daar kreeg ik tehoren dat ik er maar mee moest leren leven, dat het gewoon mijn spieren waren die overbelast waren. Dus ik weer terug naar de huisarts en mijn verhaal gedaan en ook gevraagd of ik nu naar nijmegen mocht. Omdat ik er wel mee wilde leren leven maar dat ik dan wel moest weten waar mee ik moest leren leven. Ze heeft me toen doorverwezen naar de reumatoloog in nijmegen. Daar heb ik opnieuw mijn verhaal gedaan en bleek na het eerste onderzoek al dat er verschillende dingen mis waren, en dus werd ik helemaal opnieuw onderzocht. Nu ben ik afgelopen woensdag terug geweest voor de uitslag. We kwamen binnen en i.p.v de uitslag te geven begon ze met me te vragen hoe het met mijn rug was of ik daar veel last van had. Toen ik haar vertelden dat ik hier niet zo veel last meer van had maar dat ik een antal jaren geleden wel een bedrijfsongeval heb gehad waarbij ik 3maanden plat heb gelegen van de pijn in mijn rug. Toen vroeg ze me of er dan nooit foto's gemaakt waren. Waarop ik vertelden dat die veel later wel gemaakt waren maar dat er niets uit was gekomen, vertelde ze me dat vind ik erg vreemd want je hebt namelijk je rug gebroken gehad en dat had meteen behandeld moeten worden. Hier schrok ik uiteraard enorm van, en niet alleen ik ook de arts was er van geschrokken zij ze toen ze de foto zag. Verder was er uit gekomen dat ik ook scoliose heb. En wat mijn spieren betreft dat blijkt geen RSI te zijn maar Poly Enthesiopathie te zijn. Voor de gene die niet weten wat dit betekend, Dit betekend dat de aanhechtingen van de spieren overgevoelig zijn. Nu heb ik ontstekings remmers gekregen om te kijken of die helpen en als dit niet zo is dan moet ik in overleg met de huisarts blijven zoeken naar andere tot er een is die wel aan slaat. En daar naast heb ik nog fysio gekregen om er mee om te leren gaan.

Groetjes Harriet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: