rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Werk - Werkgever

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vervangend werk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mercedes
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2006 10:09 am    Onderwerp: Vervangend werk Reageer met quote

Ik werk in de horeca, maar ik doe nu ongeveer een maand vervangend werk op de administratie. op het bedrijf zelf. Maar nu hebben die mensen van de administratie hun achterstand bij gewerkt en hebben ze geen werk meer voor mij.
mijn manager weet niet goed wat voor andere dingen hij me kan laten doen en dacht erover om me naar een andere locatie te sturen om daar uit te helpen. maar die locaties zitten in eindhoven of enschede.
mijn probleem is dat ik niet kan auto rijden.

weten jullie misschien of dat mijn baas dit van mij mag verlangen en of dat ik het kan weigeren?
en als ik het moet doen, moet de werkgever dan voor vervoer regelen of is dat voor eigen kosten?
als ik naar eindhoven zou moeten kost dat me € 14.00, en daar heb ik het geld niet voor!!

weet iemand of dit zomaar kan??

alvast bedankt
veel liefs mercedes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2006 1:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Mercedes,

Ik neem aan dat je een contract hebt waarin staat dat je horeca werkzaamheden verricht? Het administratieve werk is nu alleen maar tijdelijk omdat je horeca werk je klachten geeft, maar dit is een afspraak tussen jou en je werkgever. Hij kan je echt niet verplichten zomaar iets heel anders te gaan doen, je weet waarvoor je aangenomen bent. Dat je dat werk nu niet kan doen ivm RSI is jammer maar daar kan jij ook niets aan doen. Jij zit daar ook niet op te wachten. Volgens mij kun je eigenlijk de ziektewet al in aangezien je je eigen werk niet kan en mag doen van de bedrijfsarts. Als er geen vervangend werk is dan houdt het op lijkt me. Natuurlijk als jij wel vervangend werk wilt doen en er heen wilt reizen dan spreek je dat zo af. Het is natuurlijk wel zo dat je baas die extra kosten gaat betalen. Anders zou je wel gek zijn. Als hij heel moeilijk doet zou ik me gewoon ziek melden denk ik. Meer info over wat je rechten en plichten zijn vind je op www.bpv.nl en hun telefonische helpdesk.

Succes!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Werk - Werkgever Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: