| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dana Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 12 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Aug 22, 2007 7:42 pm Onderwerp: UWV arts |
|
|
Beste Zita,
Mij geloofde de UWV arts ook niet, hij zei dat mijn pijn door spanningen kwam. Heeft mij zelf naar een psychiater gestuurd want ik zou in een somatisatie proces zitten, wat wil zeggen dat ik mij ziektes inbeeld.
Maar achteraf blijkt dat mijn nek beschadigt is (röntgenfoto's) en de pijn en RSI klachten hoogst waarschijnlijk vanuit mijn nek komen.
Moet nog door een neuroloog d.m.v. MRI scan bevestigt worden.
Begin september moet ik terug naar de UWV arts en ik vind dat hij mij wel een excuus verschuldigt is.
Dus laat je niet teveel intimiteren want dat doen ze blijkbaar.
Groet,
Dana |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Za Jan 05, 2008 11:19 pm Onderwerp: |
|
|
Dana,
Ik heb ook een rare ervaring met een uwv arts. deze zag destijds ook niets vreemds aan mijn arm en dus was er op dat moment niets aan de hand. Hij ging zelfs mijn polsen meten met de uitleg dat als ik RSI had mijn rechterpols dunner moest zijn omdat mensen in een rolstoel ook dunne beentjes krijgen omdat die niet gebruikt werden.
Ik heb het toen meteen weerlegd door te zeggen dat ik juist mijn pols wel bleef gebruiken om de klachten niet te laten verergeren maar hij bleef vasthouden aan zijn theorie. Prehistorisch toch?
Wat jou is overkomen is natuurlijk helemaal belachelijk. Heb je die Uwv arts er nog mee om zijn oren geslagen?
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|