|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pauline Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Okt 24, 2005 10:11 pm Onderwerp: Typen?! |
|
|
Hai hai
Ik heb nu al enige tijd last van RSI en ben ook onder behandeling. Mijn vraag aan jullie is t volgende:
Hoe kunnen jullie zulke lange verhalen typen, hebben jullie dan momenteel geen zware last van RSI, laten jullie dit iemand anders doen of duurt t gewoon heel lang voordat jullie het verhaal getypt hebben?
Mij lukt t iig nog niet
Ciao |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Okt 25, 2005 7:48 am Onderwerp: Leuke vraag |
|
|
Hoi pauline,
Das een interessante vraag. Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van "hoe doen ze dat". Het is natuurlijk ook ontzettend dubbel om juist via internet, en dus typen, ervaringen over RSI uit te wisselen.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken natuurlijk. Op dit moment zijn mijn klachten minimaal, ik heb het zelf redelijk onder controle en zit ook niet mee full time achter een PC. Hier spreekt dus een hele blije RSI-er.... maar er was ook een andere tijd...
Een jaartje geleden ontdekte ik dit forum en toen had ik ernstige klachten. Het lezen en typen deed ik keer op keer stukje bij beetje. Vaak werden mijn berichtjes erg lang maar ik deed er ook erg lang over. Ik liep tussendoor vaak ff weg, gewoon simpele dingen..... wc, drinken pakken, post uit de bus halen, brood smeren. En met de armen in beweging natuurlijk.
Inmiddels hoeft het dus niet meer met zoveel onderbrekingen maar nog steeds is afwisseling heel belangrijk.
Ik hoop dat het met jou ook de goede kant op gaat en wanneer je het wel aan kunt ben ik benieuwd naar je verhaal. Je kunt dit kwijt in de rubriek "even voorstellen".
Hopelijk heb je wat aan de info op het forum. Succes met je klachten!
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Anony Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Okt 27, 2005 9:47 am Onderwerp: |
|
|
| Er zijn dagelijks zoveel dingen die je klachten bevorderen. Een berichtje typen is misschien net zo belastend als 5 minuten autorijden, ik zeg maar wat. Ik vindt het dus wel waard, ik voel zeker de klachten weer opkomen naarmate ik langer type, maar neem telkens korte pauzes, en als ik eenmaal een goed bericht heb geplaatst weet ik gewoon dat het het waard was geweest. We hebben allemaal rsi klachten gekregen juist omdat we te lang door zijn gegaan.. nu mag het een keer! |
|
| Naar boven |
|
|
|