| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jopie Forum Assistent

|
Geplaatst: Wo Dec 07, 2005 9:24 pm Onderwerp: Terug van weggeweest en nu met kind! |
|
|
Hoi allemaal,
Ben een beetje van de weg afgeraakt, hierzo. Heb dan ook een rare periode achter de rug. Stom hoe je lichaam op pijn kan reageren. Door een slijmbeursontsteking in mijn heupen en het weinige werk dat ik heb gedaan, heb ik nauwelijks nog echt last gehad van mijn armen en polsen. Alhoewel ik het ook erg negeer, hoor.
Ben onlangs bevallen van een jochie (22 november, genaamd Maarten) en sindsdien heb ik wel meer last van mijn armen. Tja, wat wil je als je kind op je armen ligt gedurende een voeding. Tillen en dragen worden ook lastig nu. Maar ja, je hebt er wel wat voor terug gekregen, hoor.
Ik weet alleen niet hoe ik een foto uit mijn bestanden kan inplakken. Misschien iemand hier die dat wel weet? Dna kan ik jullie een fotootje geven van Maarten.
Groetjes en hopelijk kan ik mezelf er toe brengen wat vaker langs te wippen, hier
Jopie[/img] |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Do Dec 08, 2005 6:44 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Jopie,
Je had me al beloofd weer wat van je te laten horen na de bevalling, en hier ben je dan! Superrrrrr! Van harte met de geboorte van Maarten! Hartstikke leuk zeg!
Wat fijn dat je de bevalling achter de rug hebt en je nu weer op jezelf en op Maarten kan richten. Tsja, logisch dat het ff wennen is voor je armen. Maar gewoon prioriteiten stellen..... Maarten komt op nummero 1.... dit forum ergens op nr. 542... Begrijpelijk hoor! Lijkt me wel leuk als je af en toe weer van je laat horen, als je tijd het toe laat.
Er is op het forum een heleboel gebeurd. Er zijn veel meer leden bij dus er valt genoeg te lezen. Ook hebben een aantal mensen elkaar ontmoet op de RSI info beurs in Utrecht eind oktober. Dat was erg gezellig.
Voor nu: heel veel plezier met Maarten, denk aan jezelf en tot later!
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Vr Dec 09, 2005 4:31 pm Onderwerp: Proficiat Jopie! |
|
|
hallo Jopie,
van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Maarten!
Ik hoop dat het je snel lukt ons een foto van je zoon te laten zien. Lijkt hij op jou of op z'n vader?
Tip voor jou: probeer met kussen(tje)s een passende steun te maken voor je arm tijdens het voeden en let erop dat je schouderpartij redelijk vrij aan blijft voelen en niet overbelast wordt.
Ik vind het reuzeleuk dat je ook weer van de RSI-partij bent en je al zo snel na de bevalling meldt.
Ik wens jou en je gezinnetje alle geluk van de wereld toe!
groetjes, Maria
PS Ben je al aan onze nieuwe namen gewend? _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Jopie Forum Assistent

|
Geplaatst: Vr Dec 30, 2005 10:28 pm Onderwerp: |
|
|
hihi, ben zeker nog niet aan nieuwe namen gewend, hoor. Maar dat zal vanzelf wel weer terug komen. En die tips van jullie: wou dat ik ze eerder had gelezen... Ik werk wel met kussens enzo, maar het kind wordt wel wat zwaarder (oké, 1 kilo aangekomen... ). En ik merk het al behoorlijk in mijn schouders. Komt vooral door het liggend voeden, want dan duwt Maarten mijn arm zover omhoog dat ik in een onmogelijke houding met de schouder lig... Nou ja, even de lekkerste manier zien te vinden, toch?
En Maarten lijkt vanaf zijn neus naar boven op mijn man en naar onder (mondje en kin) op mij.
Helaas zijn de slijmbeursontstekingen en andere ontstekingen in gewrichten ook weer terug, dus is het soms echt wel even behelpen. Maar ja, je moet door, want Maarten bepaald toch de indeling van de dag en niet ik. Maar dat komt wel goed, hoor.
Maarre, wil best graag een fotootje plaatsen, maar nogmaals: hoe doe je dat?
Groetjes,
Jopie[/img] |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Jan 10, 2006 8:27 pm Onderwerp: foto Maarten |
|
|
hoi Jopie!
hoe is het intussen met jou & Maarten? Hij zal wel lekker gegroeid zijn in de afgelopen weken en ik hoop dat je voor jezelf een methode hebt gevonden om zijn gewicht in/op jouw armen zo makkelijk en letterlijk draagbaar mogelijk te maken.
Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar een kiekje van je zoon en als je die op een open forum of op het modforum wil plaatsen dan kan dat als volgt:
[img] url [/img]
de foto moet dus op een weblink staan om op het forum te plaatsen.
Ik wens je alle goeds en moois en zie je kleine jochie wel eerstdaags als eerste baby op het RSI-forum verschijnen
Alle oh's en ah's zullen dan spoedig volgen!
groetjes van Babs _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin

|
Geplaatst: Vr Jan 13, 2006 2:28 pm Onderwerp: Hoi Jopie !!!!!!!!!! |
|
|
Hoi Jopie,
Gefeliciteerd met de geboorte van je kind. Ik vind het leuk om weer van je te horen. Jij was echt een van de eerste (zoniet de eerste) gebruikers van rsiforum.
Heel veel geluk gewenst in 2006. Ik hoop dat je de kracht vind om je kind op te tillen.
Ik maak mij ook weleens zorgen over hoe ik een eventueel kind moet optillen
Groetjes, DJ  _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin

|
Geplaatst: Vr Jan 13, 2006 3:00 pm Onderwerp: plaatje |
|
|
je kan een foto uploaden op dit adres:
http://www.easy2upload.net/
en dan kan je er naar linken met die url tags
gr dj _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Jopie Forum Assistent

|
Geplaatst: Di Jan 17, 2006 7:20 pm Onderwerp: |
|
|
Zo, bij deze eindelijk een fotootje van Maarten. Op dat moment 7,5 week oud.
[img] [/img]
Groetjes,
Jopie |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Jan 18, 2006 12:32 pm Onderwerp: lief kereltje! |
|
|
Wat een ontzettend lief ventje heb jij Jopie! Pas 7,5 week oud en zo'n mooi, wijs en openhartig snoetje. Kijk uit dat je hem niet 'dood knuffelt' want van zo'n manneke kun je natuurlijk niet genoeg krijgen.
Mogen we ook nog 'n fotootje verwachten van Jopie & Maarten? Kunnen we kijken of die onderste gezichtshelft op die van jou lijkt ( je kunt hem in het mod forum plaatsen evt.)
groetjes en liefs! _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Stimpy Meer Frequente Poster

|
Geplaatst: Vr Jan 20, 2006 11:40 am Onderwerp: |
|
|
Proficiat Jopie! Wat een schattig ventje!
Ik moet je bewonderen, RSI hebben en de moed hebben om aan kinderen te beginnen, chapeau! |
|
| Naar boven |
|
Jopie Forum Assistent

|
Geplaatst: Zo Jan 22, 2006 10:31 am Onderwerp: |
|
|
Nou, moed hebben om aan kinderen te beginnen... Oké, we waren er wel wat mee bezig, hoor, maar het overviel ons wel, hihi. Een geluk dat alles zo goed is gekomen, hoor.
En zal binnenkort wel even een plaatje van me man en mij plaatsen, dan zien jullie het wat duidelijker.
Wat de RSI betreft, gelukkig kan ik sinds kort weer naar de fysio en na zo'n lange tijd lijkt het alsof een behandeling ineens heel erg werkt. Hopelijk blijft dat zo, maar dan mag hij van mij ook mijn ellebogen en polsen eens onder handen nemen. Ik ben er niet van overtuigd dat alles vanuit mijn schouders komt (al was het maar dat de spieren in mijn onderarm behoorlijk 'geknoopt' zitten).
Maar goed, een paracetamolletje mag ik nog slikken, dus daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt!
Nog even en dan kan ik hoop ik wat meer tijd besteden aan de andere onderwerpen op het forum.
Groetjes,
Jopie |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Jan 22, 2006 4:44 pm Onderwerp: Ohhhhh's en aaaahhhhhh's |
|
|
Hoi Jopie,
Ontdek ik jouw Maarten pas vandaag op het forum! Jeetje, ben ik toch te lang niet geweest. Wat een leuk ventje zeg en wat een enorme bos haar al! Leuk hoor!!!
Ik vind het hartstikke leuk een foto van hem te zien en hoop dat het goed met jullie allebei gaat. Ik denk dat je er steeds meer handigheidjes ontdekt zelf hoe je hem het beste kunt verzorgen zodat hij jou zo min mogelijk pijn geeft. Wat lekker dat je nu zelf weer naar fysio kunt en het weer aan lijkt te slaan. Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan.
Ennuh, DJ, optillen van een baby kun je zien als een soort krachttraining hoor... eerst is ie nog licht en daarna steeds ietsje zwaarder... Niet laten vallen natuurlijk! Andere remedie is om hem/haar heel snel te leren lopen Maarruh heb je plannen in die richting?
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|