rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Hulpmiddelen en therapieen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Te Koop: Anir Verticale muis !
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anony
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 3:46 pm    Onderwerp: Te Koop: Anir Verticale muis ! Reageer met quote

Hoi jongens en meisjes, ik ga d'r mee stoppen. Ik heb geen zin meer in die computers. Heb het echt helemaal gehad met die dingen!!

In elk geval, voor diegenen die een goede alternatieve muis zoeken, hier is de Anir Muis:

Zoals je ziet helemaal compleet. Nieuwwaarde is ~ 120 Euro.

Gegevens: Optische Verticale Anir muis, kleur Wit, 400 DPI, 3 Buttons, met handleiding, USB-PS2 Converter, en de verpakking.

De muis heb ik 2-3 weken gebruikt, niet echt intensief. De muis werkt behoorlijk lekker en naar mijn mening is het uithoudingsvermogen met deze muis verdriedubbelt in verhouding tot gewone platte muizen. Echter, ik krijg nu ook al klachten in mijn rug van computeren en heb het echt helemaal gehad.

Vergis je niet, de meeste winkels bieden je de muis aan voor rond de 95 Euro, maar dat is dus ZONDER BTW en de verzendkosten. Als je geinteresseerd bent, doe me een mail en ik verkoop je de muis compleet voor 95 Euro, of doe een leuk bod: (PM me) .

Nou dat was het mensen. Als jullie iemand weten die geinteresseerd zou zijn, ik zou het zeer op prijs stellen als jullie hem of haar willen verwijzen!

Als iemand nog vragen heeft over de muis, stel ze me gerust!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Hulpmiddelen en therapieen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: