|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jolandah2 Frequente Poster

|
Geplaatst: Zo Apr 01, 2007 10:22 am Onderwerp: Symphosan van A. Vogel (smeerwortel) dé oplossing van RSI? |
|
|
Ik heb van vrienden een recept gekregen om voorgoed van mijn rsi pijnen af te komen, nl een tinctuur van smeerwortel en jenever. Ik moet het de komende drie weken laten trekken en daarna elke dag opdrinken, volgens hun. Alleen wat ik op internet vind is juist dat je het niet moet opdrinken maar elke dag, meerdere malen, als compres op de pijnlijke plekken moet doen. Smeerwortel staat bekend om zijn genezende werking op pezen en gewrichten en spieren.
Verder krijg ik straks via mijn ouders Symphosan van A. Vogel, is soort olie waar ook oa smeerwortel in zit verwerkt om op de plekken te smeren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb er wel goede hoop op eigenlijk. |
|
| Naar boven |
|
jane Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 7:17 pm Onderwerp: Symphosan |
|
|
Hallo,
Ik heb aan mijn pols een ganglion, een dikke knobbel. Hij was lange tijd heel pijnlijk en ik had er ook niet veel kracht in. Als ik een middagje gewinkeld had dan had ik al een zere arm. Nu doe ik al een poosje s'nachts een pleister erop met Symphosan. De bobbel is kleiner geworden, ik heb er geen last meer van als ik mijn pols strek en ook kan ik er meer mee tillen. Het is vast geen wondermiddel, maar ik zou het zeker proberen. Symphosan van dr. Vogel!
gr. Jane |
|
| Naar boven |
|
|
|