rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Overig

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
sport+carpal tunnel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
waregod
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Zo Feb 27, 2005 8:13 pm    Onderwerp: sport+carpal tunnel Reageer met quote

Heel belangrijke vraag, welke sporten bevorderen de carpal tunnel syndrome, ik heb er last van en wil gaan poolen (biljarden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Yahoo Messenger MSN Messenger
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Ma Feb 28, 2005 12:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo!

Nou dat is een heel belangrijke vraag. Ik denk dat dit per persoon nogal kan verschillen, maar op de website van de rsi patientenvereniging staan nogal wat sporten genoemd welke goed of minder goed zouden zijn voor RSI-ers.

In elk geval is het belangrijk dat je in een sport goed beweegt en wat niet te zwaar is. Poolen vind ik ook leuk, heb ik een paar weken geleden nog gedaan, zonder een centje pijn. Maar goed dat was alleen voor de hobby, ik weet niet wat er gebeurt als je het veel vaker doet. Ik denk dat het niet zoveel problemen geeft als je een beetje rekening houdt met je RSI en niet teveel dezelfde repeterende bewegingen maakt en probeert ontspannen bezig te zijn! De sport waar ik tot nu toe problemen mee heb gekregen is bowlen, maar gelukkig zijn die poolballetjes niet te zwaar voor mij! Kun je het niet gewoon proberen, een proefles ofzo? Ik heb geen flauw idee hoe het er bij poolen verder aan toe gaat....

Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw RSI geschiedenis, zou leuk zijn als je je verhaal onder het kopje "even voorstellen" plaatst. Gewoon doen!

Groeten,
Tanja

P.s. hoe is het weer aan die kant? Cool hier is het behoorlijk winters (brrrr...) de laatste dagen.
attid
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 2:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beter is om eerst middels 'Voetreflexologie' het carpaal probleem weg te laten halen; daarna kun je alles weer. Wel blijven onderhouden. www.refelxo-sante.com.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Overig Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: