| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MAC E Nieuweling

|
Geplaatst: Di Feb 28, 2006 9:18 am Onderwerp: Silidyn testen? |
|
|
Beste (ex) lotgenoten
2 jaar geleden werd bij mij RSI geconstateerd. Ik heb verschillende pogingen ondernomen om van deze kwaal af te komen, van een NSD powerball tot acupunctuur, niets mocht baten.
Tot op een dag een familielid van mij aankwam met het middel Silidyn (voedingssupplement op basis van 100% oplosbaar silicium)
Ze vertelde mij dat dit middel met name geschikt is voor krijgen van soepele gewrichten en sterke botten. Ik dacht op dat moment, ach ik kan het allicht proberen, want baat het niet dat schaadt het niet!
En wat denk je!! Na 1 maand gebruiken RSI weg!! Ik ben nu al een maand of 6 RSI vrij.
Ik heb vervolgens contact opgenomen met de leverancier van Silidyn en aangegeven dat (hoogstwaarschijnlijk) dankzij hun product mijn RSI kwaal verholpen is. Het bedrijf (Kondes uit Hilversum) kwam vervolgens met de vraag aan mij of het niet mogelijk is of ik een aantal personen met RSI bij elkaar kan zoeken en ze met dit product kan laten testen.
Bij deze ben ik dus op zoek naar 5 personen die Silidyn met mij willen testen. U kunt een emailbericht naar mij toezenden met uw NAW gegevens en dan stuur ik u 1 flesje Silidyn toe. De resultaten van deze test zullen dan op dit forum te lezen zijn. Ik hoop dat er mensen zijn die aan deze test willen mee doen. Oww ja en wat ik al eerder zei...Baat het niet dan schaadt het niet!
Silidyn is overigens verkrijgbaar bij bijna elke drogist voor ongeveer 15 euro, meen ik.
Met vriendelijke groet,
Marc
Ps. U kunt mailen naar m_evenhuis@hotmail.com |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Wo Mrt 01, 2006 11:30 am Onderwerp: Hallo |
|
|
Hoi Mac,
Dat zou een stunt zijn Ik ben erg sceptisch maar wil het allicht proberen. Ik heb zelf wel dat andere middel geslikt voor botten en gewrichten, echter dat mocht niet baten.
Voor eventuele overige mensen die willen reageren; ik heb dit verhaal gechecked bij Kondes Hilversum en dit is inderdaad op hun initiatief.
Geen zorgen dus dat er iets niet in de haak is.
Vr DJ  _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Charlotte Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Mrt 01, 2006 5:33 pm Onderwerp: Re: Hallo |
|
|
Hallo,
Ik wil het ook wel proberen. Sterker nog... ben vanochtend begonnen.
Goed dat je het ff uitgezocht hebt DJ. Je weet het soms niet he
Ik verwacht er niet zo heel veel van, maar je weet maar nooit.
Groetjes |
|
| Naar boven |
|
glas Forum Assistent

|
Geplaatst: Di Mrt 07, 2006 11:13 pm Onderwerp: |
|
|
| Hm heb me ook aangemeld we zullen zien. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Mrt 12, 2006 5:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ennnn... al resultaat? Spannend!!!!
Klinkt haast te mooi om waar te zijn. Wel super dat jullie het uitproberen dan hebben we in elk geval onafhankelijke oordelen! Zijn het trouwens pillen, capsules of druppels?
Ikke nieuwsgierig  _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Zo Mrt 12, 2006 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
Het zijn druppels. 8-10 druppels in 1/4 glas water, voor het ontbijt opdrinken.
Ik merk er nog niet veel van. Mn klachten worden langzaam aan weer wat erger. Knopen in mn rug en lichte uitstraling naar mn arm, nek. Maar ik ben pas begonnen dus wie weet, heeft het zn tijd nodig.
Groetjes |
|
| Naar boven |
|
truman Forum Assistent

|
Geplaatst: Vr Mrt 24, 2006 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
| En wat zijn je bevindingen 2 weken later?? Ben benieuwd of het wat uithaalt. |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Za Mrt 25, 2006 2:44 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben er al een week meegestopt.......Mn klachten werden wat erger en de binnenkant van mn onderlip werdt erg rood en gevoelig. Of het aan het product ligt weet ik niet....
en wat vinden jullie van het product?
groetjes |
|
| Naar boven |
|
Anony Frequente Poster

|
Geplaatst: Za Apr 01, 2006 11:08 pm Onderwerp: |
|
|
| Oi, interessant, Marc, mag ik vragen, wat voor klachten had je precies? RSI in je handen zoals mij, of in je rug of schouders, onderarm..? Ik weet niet of je nog wat van die flesjes hebt.. doe mij er maar een! Zo niet.. naar wat vraag ik dan bij de apotheek? Bedankt, Rudolf |
|
| Naar boven |
|
glas Forum Assistent

|
Geplaatst: Do Apr 06, 2006 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
| nope gebruik hetal 4 dagen maar geen verbeteringen |
|
| Naar boven |
|
MAC E Nieuweling

|
Geplaatst: Do Apr 13, 2006 12:50 pm Onderwerp: Silidyn testen? |
|
|
Beste Silidyn gebruikers,
Ik wil jullie er bij deze op wijzen dat u niet moet verwachten dat bij gebruik van Silidyn (of elk ander middel) uw klachten binnen 4 dagen verdwenen zijn. Het bedrijf heeft de testers 2 flesjes Silidyn toegezonden. Dit is voldoende voor 2 maanden. Pas na langer gebruik (1,5 maand) zult u kunnen beoordelen of de klachten wel of niet verminderd zijn.
Ikzelf had alleen last van RSI aan mijn hand en pols. En ik ben nog steeds helemaal genezen.
Met vriendelijke groet,
Mac |
|
| Naar boven |
|
glas Forum Assistent

|
Geplaatst: Ma Apr 24, 2006 3:23 pm Onderwerp: |
|
|
Zien jullie verbeteringen ? Ik nog niet....  |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Mei 02, 2006 11:48 am Onderwerp: |
|
|
Hoi allemaal,
Ook ik ben begonnen met testen. Ik ben begin april begonnen en ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik het weleens vergeet te nemen.
Ik weet niet of het mij gaat helpen. Ik denk dat het voor ieder verschillend is. Ik ben best een beetje sceptisch want mijn klachten heb ik al best lang, alhoewel ik ze goed onder controle heb over het algemeen. Ik vind het absoluut super dat jij er helemaal van af bent, Mac.
Eigenlijk vind ik dat "baadt het niet, schaadt het niet" wel telt, althans voor mij. Gelukkig heb ik geen bijwerkingen zoals Charlotte. Ik zou mensen juist wel adviseren dit produkt te proberen. Als het bij 1 iemand heeft geholpen kan het best bij een ander ook helpen. Je weet het alleen als je het probeert.
Vincent, ik vind het jammer dat je dit afraadt, want je weet uiteindelijk niet wat het voor een ander doet. Ik denk dat de mate waarin dit helpt vooral te maken heeft met de fase van RSI waar je in zit. Als je telkens zeurderige maar lichte klachten hebt dan zal het eerder en beter helpen dan dat je al jaren met zware RSI klachten loopt die inmiddels chronisch geworden zijn. Dat denk ik tenminste. Misschien ben je je meer bewust van je klachten als je er elke ochtend mee bezig bent als je de druppels neemt, maar dat daardoor de klachten verergeren? Ik begrijp volgens mij niet helemaal wat jij precies bedoelt, bedoel je omdat je er meer aan denkt? Of merk je dat je door het middel juist meer gevoel in je vingers/pols krijgt waardoor je de pijn ook meer voelt?
Absoluut is het zeer nuttig je RSI te accepteren, maar proberen het beter leefbaar te maken door dit te testen zie ik zeker geen kwaad in, zolang je er geen wereldwonderen van verwacht. Acceptatie is wel de allerbelangrijkste stap in het proces van RSI vind ik.
DJ, hoe zijn jouw bevindingen met dit middel?
Tot nu toe heb ik dus weinig gemerkt, maar moet er dus ook echt op letten dat ik het niet vergeet te nemen.
Greetz,
Pipi _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
august Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Feb 05, 2007 5:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ook ik slik sinds een week of 5 Silidyndruppels en het werkt beter dan ik ooit had durven hopen. Al jaren probeer ik van alles, waarvan ik hoop dat de klachten minder worden.
Ondanks dat ik na een zwaar RSI-trainingsprogramma, het bijhouden met sporten en het anders indelen van de werkzaamheden op het werk/thuis de klachten leefbaar weet te houden, waren de pijn/tintelingen altijd aanwezig. Bij mij zit het in de linkerschouder met uitstraling door arm naar hand/vingers en in mijn rechterpols.
Maar goed, terug naar Silidyn. Ik zag het in een reclamefolder staan en ben op internet gaan kijken naar de werking ervan. Omdat ik onder meer op dit forum las dat meer mensen er wat aan hadden, ging ik het proberen.
De eerste week werden de klachten heel veel erger, ging mijn onderlip kapot en onderging mijn lichaam (zo leek het wel) een reinigingsproces. Nu kan ik inmiddels al een paar weken zonder pijnstillers. Zelfs werkzaamheden waarbij ik normaal een pijnstiller nam en het daarna rustigaan moest doen, kan ik nu zonder pijnstiller de dag door.
Natuurlijk voel ik nog wel wanneer ik te ver ga en ik heb ook niet de illusie dat dat ooit weggaat, ook het krachtverlies in mijn hand blijft, maar de pijn/tintelingen in mijn schouder/arm die altijd aanwezig waren zijn niet meer constant aanwezig en dat ik al 3 weken zonder pijnstillers kan mag een wonder heten.
Uiteraard zal het voor de een beter werken, dan voor de ander, maar wilde in elk geval mijn ervaringen met jullie delen. Ik ben zeker van plan de druppels door te gebruiken. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 8:55 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi August,
Wat een goed bericht! Voor mij reden genoeg om morgen weer het flesje uit de kast te pakken. Bij mij is het op een gegeven moment een beetje verwaterd. Ik bedoel, ik denk er niet dagelijks aan en dan denk ik daarna weer "laat maar, want ik zit niet meer in het ritme". Ik merkte ook niet echt iets toen ik er wel mee bezig was. Maar misschien komt dat omdat ik niet meer dagelijks het vermoeide, zware, tintelende gevoel heb/had. Zoals jij wel beschrijft. Ik heb dat wel als ik te ver ben gegaan. Maar dan weet ik het met bepaalde oefeningen e.d. weer redelijk te verminderen en natuurlijk minder computeren.
Nu het weer een paar dagen kouder wordt ben ik weer vatbaarder ervoor. Dus het is zeker geen slecht moment weer met de druppels aan de slag te gaan denk ik.
Bedankt voor je bericht!
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|