| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hans Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 12:34 pm Onderwerp: RSIGuard |
|
|
[b]Graag wil ik jullie attenderen op de preventieve ergonomische software RSIGuard. Je kunt er informatie verder over vinden op www.rihealth.nl
RSIGuard is nog niet zo bekend in Nederland maar wel in de rest van de wereld. Het is zelfs de meest gebruikte preventieve software.
Vooral vanwege de problemen bij Workpace want een rechter heeft het handelen van de Australische producent Wellnomics veroordeeld tegen ErgoDirect . Daarom kunnen de updates misschien onbetrouwbaar zijn.
Dus ik zou zeggen probeer RSIGuard eens, dit kan gratis 45 dagen!
Succes met de preventie van RSI![b] |
|
| Naar boven |
|
rudolfvda Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Nov 05, 2008 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
| Persoonlijk heb ik dat soort programma's als zeer irritant ervaren. Ben je net lekker aan t werken.. locked ie je computer voor 5 minuten. Daarna was ik al mijn ideeën vergeten.. veroorzaakte juist meer stress haha! Maar goed, het kan zeker helpen als je moeite hebt je zelfdisicpline op peil te houden qua werkduur. Dan is het zeker aan te raden. |
|
| Naar boven |
|
Jannes Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 4:16 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik gebruik zelf het gratis Workrave. Dit programma houdt activiteit bij, geeft statistieken en voorbeelden van rek- en strekoefeningen voor tijdens de pauzes. |
|
| Naar boven |
|
nila_madhava Meer Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Nov 26, 2008 11:16 am Onderwerp: |
|
|
Ik zelf vind dat soort programma's echt niks. Je wordt te vaak onderbroken om ongelegen momenten, wanneer je bijv. net in een flow zit. Met alle frustraties vandien. En als gevolg daarvan zette ik het vaak uit, dus dan hielp het alsnog niet. _________________ ardennen | vertaling engels |
|
| Naar boven |
|
|