rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
RSI zou ik het ook hebben?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anja
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 6:56 pm    Onderwerp: RSI zou ik het ook hebben? Reageer met quote

bedankt voor de reactie's,

inmiddels bij de therapie geweest en het doet nog steeds pijn maar al stuken minder dan het was. De ontsteking zit er trouwens nog steeds en moet toch met ibuprofen en paracetamol bestreden worden. Morfine neem ik al niet meer alleen als ik echt heel erg veel pijn heb.
om op pipi's verhaal terug te komen, ja ik werk veel, maar ik heb geleerd dat je in huis gewoon makkelijk moet zijn want huishoudelijk werk is voor mijn fibromyalgie toch te zwaar en ik kan maar kleine beetjes tegelijk. Ik hoef bv niet te zeggen ik doe in een keer de bovenverdieping want dan kan ik een aantal dagen niet meer normaal lopen.

Dus gaan dat soort dingen altijd achter de feiten aan, en je moet jezelf er gewoon over heen zetten. Ik bedenk altijd maar, als iemand ergens moeite mee heeft pakken ze lekker zelf een doek en beginnen maar met poetsen.

Naast het werk ben ik bij mijn oudste zoon verzorgster bij hun voetbal elftal, vroeger zelf ook gevoetbald en ik vind het erg leuk, de jongens ook trouwnens ( zijn gemiddeld 18 á 19 jaar). En dan natuurlijk toch iedere dag rennen en vliegen om datgene wat ik wel kan ook te doen.

Op mijn werk zijn ze trouwens aardig begripvol, de laatste weken heb ik misschien voor 25% gewerkt van wat ik normaal doe, en bijna iedere dag ben ik eerder weg gegaan.
Nu wil mijn baas zelfs dat ik ga zwemmen om meer te bewegen en zo de extreme reactie voor te blijven als je eens iets anders doet dan je normale werk. hij wil dit zelfs regelen onder werktijd omdat hij wel begrijpt dat ik 's avonds eigenlijk geen tijd en ook geen zin meer heb om er nog uit te gaan.

Tevens worden ook de kosten vergoed en het kost me ook geen uren, nou dat is aardig netjes dacht ik.

Aan de andere kant had ik ook echt reden gehad om mij 5 weken geleden ziek te melden en ondaks de pijn ben ik toch iedere dag naar mijn werk gegaan.

Op mijn werk houden ze me altijd wel in de gaten en als ze het idee hebben dat er op de werkplek iets aangepast moet worden dan zal dat zeker gebeuren

ik houd jullie op de hoogte, slapen gaat gelukkig alweer iets beter, en ik moet zeggen dan kun je gelijk alweer meer aan.

Iedereen veel sterkte met de pijn kwalen etc en ik meld me snel weer

gr ANJA Wink Silenced
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 8:48 am    Onderwerp: Hoi Anja Reageer met quote

Hoi Anja,

Het is de bedoeling dat je in je originele bericht telkens een nieuw "reply" plaatst in plaats van telkens een nieuw topic te starten Cool

Bedankt !

Gr Admin

William James
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: