|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Anja Nieuweling

|
Geplaatst: Do Okt 27, 2005 7:24 pm Onderwerp: RSI zou ik het ook hebben? |
|
|
Hallo, ik ben bij toeval op jullie site gekomen omdat ik nu 4 weken ernstige klachten heb van mijn nek, schouder en arm. Ik heb daarbij al een verleden van fibromyalgie ( weken delen reuma) waarbij je ook heel erg veel last van je rug, nek vingers etc kunt hebben. daarvoor ben ik al jaren onder behandeling van een manueel therapeut, wat op zich goed bevalt. hij helpt mij niet van de klachten af maar maakt het zo dragelijk dat ik er normaal gesproken wel 36 uur per week mee kan werken. ik werk als adm. nedewerkster en zit heel veel achter de computer. trouwens ik ben getrouwd met gerard, is bakker en we hebben drie kinderen danny van 18 , nicky van 16 en shanna van 13
Vier weken geleden moest er een mailing de deur uit waarin de nieuwe catalogus van het bedrijf werd verzonden nav een beurs. ik heb in 4 dagen tijd 400 adressen verwerkt waar soms 1 of twee catalogussen naar toe gestuurd moesten worden á ruim een kilo per stuk. en toen begon het.
Ik kreeg steeds meer nekklachten en moest eigenlijk nog twee weken wachten voor ik naar de therapie kon. Deze heb ik een week vervroegd omdat het bijna niet meer te houden was, en hij constateerde in eerste instantie dat alles behoorlijk vast zat en geirriteerd was. Na de behandeling had ik ook niet het gevoel dat het geholpen had, wat ik normaal gesproken wel heb. Na de behandeling kreeg ibuprofen 400 en paracetamol 500 mee en deze moest ik tegelijk innemen 2 x per dag 2 dagen lang. Dit doet mijn therapeut eigenlijk nooit dus wist ik al dat er behoorlijk wat napijn moest komen van deze behandeling.