|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
karel Gast
|
Geplaatst: Ma Sep 04, 2006 9:28 pm Onderwerp: rsi |
|
|
Ik heb sinds 4 maanden pijn in de muis van mijn hand.
Heb foto's laten maken, ontstekingsremmers geslikt. bloed geprikt ivm ontstekingen.
Er is echter niets te vinden.
3 maanden geleden kreeg ik het ook aan mijn rechterhand hetgeen volgens de huisarts een peesontsteking was. dit was echter na 3 dagen weer helemaal over.
De pijn in de muis van mijn linkerarm is s'morgens het ergste en gedurende de dag gaat het wel weer.
Kan dit rsi zijn? Ik werk maar 2,5 dag per week, maar heb wel een heel druk leven, poetsen, vrijwilligerswerk, 2 kids en noem maar op.
???
Ik vraag me af of ik verder moet dokteren of wachten tot het vanzelf over gaat.? |
|
| Naar boven |
|
captainpicard Frequente Poster

|
Geplaatst: Di Sep 05, 2006 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo Karel,
moeilijk te zeggen of het RSI is, maar het zou kunnen. Een 'normale' overbelasting is na en tijdje rust meestal wel over, RSI niet...
Wat zegt je huisarts ervan?
Wat voor andere symptomen heb je: tintelingen? krachtverlies? stijfheid? snelle vermoeidheid?
Kijk eens op www.rsi-vereniging.nl voor meer informatie over de eerste verschijnselen en wat te doen!
Wat het ook is, ik zou het zeker serieus nemen omdat je er al 4 maanden last van hebt.
Sterkte.
cp |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Sep 26, 2006 9:20 am Onderwerp: hoi |
|
|
Probeer eens aan de slag te gaan met de tennisbal,
lees hiervoor het tennisbal topic (triggerpoint therapie).
in de categorie hulpmiddelen en therapieen.
vr gr dj |
|
| Naar boven |
|
|
|