|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 2:21 pm Onderwerp: Reino |
|
|
Mensen!
Ik heb mij ook maar aangemeld, als professioneel rsi lijer.
Ik ben Rein, 20 jaar, en werk als multimedia vormgever voor een internet bureau, daarnaast heb ik nog mijn eigen bedrijf.
Het begon allemaal vorig jaar, na jaaaren slecht gezeten te hebben, maar nooit ergens last van hebben gehad, starte ik mijn eigen bedrijf, het ontwikkelen van multimedia producten. Dit ging erg goed, zeer goed zelfs, veel werk, maar ook veel stress.
Binnen een maand was het feest, ik kreeg klachten aan mijn rechter schouder en rug. Mijn broer heeft al langer extreme last van RSI, dus ik ben direct naar de fysiotherapeur en manueel therapeut gestapt.
Nu een dik jaar verder, altijd last, rechter schouder is naar mijn mening compleet naar de klote. Ik werk nu 5 uur per dag, 24 uur per week, en daarnaast nog wat uurtjes voor mijn eigen bedrijf (als het kan met me arm).
Ik zwem 5 dagen per week, en daarmee probeer ik mijn RSI te verslaan. Ik heb een aardig goeie fysiotherapeut/manueel therapeut (na er 3 te hebben versleten).
Maar mijn klachten worden niet minder, een constante "betonnen" schouder, soms in het weekend niet, als ik echt helemaal niks doe een aantal dagen.
Dus hierbij, ik zal proberen actief mee te doen op dit forum, als mijn arm daar ook zin in heeft.
Groeten,
Rein |
|
| Naar boven |
|
jojo Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 10:24 pm Onderwerp: Re: Reino |
|
|
Hallo Reino,
Welkom bij de club!!
groetjes Joyce  _________________ Stel uit tot morgen wat vandaag niet gedaan hoeft te worden!... |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 2:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Reino,
Welkom!
Tsja, wat valt er toe te voegen aan je verhaal? Een en al herkenning natuurlijk. Al heb ik nu redelijk balans gevonden zodat ik niet veel klachten meer heb... zolang ik niet te veel achter de pc zit en met mijn ergonomische apparatuur werk en verder een beetje ontspan op zijn tijd en in beweging blijf.
Ik heb ook altijd veel baat gehad bij zwemmen. Vervelend dat jij al die tijd een betonnen schouder houdt. Zelf heb ik bij mijn fysio destijds de backstretcher ontdekt (www.backstretcher.com). Dat is voor mij een super produkt. Mijn rug bleek giga vast te zitten en houd ik op deze manier soepel. Mocht het probleem ook in je rug zitten dan kan ik hem alleen maar aanraden. Overleg wel met je therapeut.
Succes & groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 3:54 pm Onderwerp: |
|
|
He Pipi!
Dankjewel voor de tip, ik ken het product inderdaad maar nog nooit gebruikt of gezien. Zal het overleggen!
Als ik bijvoorbeeld 3 dagen rust neem heb ik trouwens geen last van mijn schouder, alleen mijn rug, verder ben ik er nu heel serieus mee bezig.
Ben bijvoorbeeld gestopt met het drinken van alcohol omdat dit ook invloed heeft op je spieren (de verzuuring en afvalstoffen). Ik zal het winnen van de RSI! In iedergeval ik doe mijn best
Groetjes,
Rein |
|
| Naar boven |
|
|
|