rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Werk - Werkgever

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Please help....
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lina
Forum Assistent
Forum Assistent

BerichtGeplaatst: Ma Jun 26, 2006 7:40 pm    Onderwerp: Please help.... Reageer met quote

ik ben zo gestresst op dit moment en zo kwaad. ik had vandaag een afspraak bij de arboarts omdat ik me had ziekgemeld vandaag. ik heb afgelopen weken 3 keer 6 uur gewerkt en dat ging met veel pijn enzo. maar ik had dit weekeind heel erg veel last en vandaag ook. kwam ik bij de arbo. deed ie heel raar. hij zei ook dat hij minder geloofwaardig werd en ik ook. en ik sta er nu pas bij stil dat hij bedoeld dat mensen denken dat ik lieg of hij denkt dat ik lieg. ik ben zo boos echt ontzettend kwaad. ik mag deze week rust nemen en volgende week moet ik van hem gewoon weer 6 uur per dag gaan werken en die week daarop moet ik 7 uur gaan werken en eind juli /begin augustus moet ik gewoon weer op 8 uur per dag zitten. hij was zo raar bezig. ze tonen geen begrip en ze willen me gewoon weer snel volledig aan he werk hebben. dat wil ik ook graag, maar wel zonder pijn en zonder het feit dat ik dingen ga forceren.

wat moet ik doen? zal ik hem bellen en zeggen wat hij met ' minder geloofwaardig' bedoeld? of zal ik het gewoon laten voor wat het is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Lina,

Wat een vervelende situatie. Ik weet hoe gefrustreerd je je voelt. Ik heb dit ook gehad, ergens in januari 2005 en toen een heel bericht op dit forum gewijdt aan de arbo. Althans bij mij was het het UWV, ik zat in de ZW en hij bepaalde zomaar dat ik weer kon werken (notabene hetzelfde werk wat ik altijd deed, terwijl ik had gehoopt dat hij zou zeggen "je kan werken, maar dit werk niet meer") en in de WW moest. Terwijl hij toegaf dat ik waarschijnlijk weer terug zou vallen als ik full time PC werk zou gaa doen. Maar dat waren nou eenmaal de regels, dan zou ik over een paar maand wel weer terug komen. Dit zou inhouden dat alle vooruitgang die ik al had geboekt met mijn therapie ed in 1x teniet gedaan zou worden. Toen ik dit aangaf zei hij dat dit inderdaad zo was, maar dat hij er niets aan kon doen en stelde me gerust dat ik waarschijnlijk toch voorlopig nog geen baan zou vinden en nog een tijdje in de WW zou zitten. Ik was ook zoooo kwaad, teleurgesteld en voelde me zo onbegrepen. Waarschijnlijk zoals jij dit nu ook hebt.
RSI is en blijft moeilijk te begrijpen voor een buitenstaander, het is niet aantoonbaar. Dat is gewoon kl*te, eigenlijk zou iedereen eens een dag echte RSI moeten ervaren dan piepen ze wel anders. Maar ja, dat wil ik ook niemand aandoen.

Misschien heb je wat aan de website www.bpv.nl Zij hebben ook een helpdesk en kunnen je misschien raad geven. ze zijn in elk geval van alle regels op de hoogte.
Je moet echt niet meer gaan werken als je dat niet aan kan. Als jou arbo arts bang is dat hij of jij ongeloofwaardig overkomt, zou ik gewoon aan hem vragen of hij je soms niet gelooft? En leg gewoon uit dat jij ook liever gewoon werkt dan dat je bij hem zit en altijd pijn hebt. Pijn tijdens het werken is nu eenmaal niet normaal en dat mag je ook nooit normaal gaan vinden!

Succes!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Werk - Werkgever Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: