|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
LUCIE Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2005 3:25 pm Onderwerp: PIJNVRIJ na 5 jaar !!! |
|
|
Er is maar een manier om van RSI af te komen; genezen zeg ik niet want het is immers geen ziekte, en dat weten jullie ook, het is een aandoening, die je jezel 'aangedaan' hebt: ja zo durf ik het te stellen. IK heb er 5 jaar onder 'geleden' en ben er nu dus geheel vanaf: hoe???
niet met dure apparatuur, hulpmiddelen, lapmiddelen of voorgesneden sla te kopen, neeik heb geleerd (onder begeleiding ) om opnieuw te leren BEWEGEN, zoals je deed toen je kind was. Zoals je lichaam gebruikt moet worden. ja, zo simpel is het gebleken Nu wil je weten hoe en waar? GA zo snel mogelijk naar www.interfysiek.nl (sorry heel even internetten ) en bel ze. doe het NU dan ben je er binnen een paar weken, of maanden (dat bepalen ze daar) vanaf. HEt is een kursus, heel goed , niet vaag, veel resultaten al bekend!!
SUCCES! en doen hoor. Ook als je ervoor naar Utrecht moet, het is de moeite waard! luus[/b] _________________ neem van mij aan dat dit het enige is dat helpt: leren bewegen=zo simpel is het ! |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Jun 07, 2005 8:42 am Onderwerp: |
|
|
HOi Lucie,
Nogmaals: harstikke goed dat je pijnvrij bent! Wat ik me afvraag: kun je weer onbeperkt pijnvrij computeren, of zijn er toch nog beperkingen? Wat voor een werk doe je?
De website van die therapie ziet er goed uit. Hoe lang duurt zo'n sessie ongeveer? Hoeveel sessies heb jij gehad? Jammer dat het niet vergoedt wordt door ziektekostenverzekeraars want het wordt een dure business helaas. Voor mij in elk geval onbetaalbaar met mijn huidige WW uitkering. Voor 1 sessie kan ik voor 2,5 week boodschappen doen.... Maar natuurlijk als het helpt is het absoluut het geld waard! Helaas zijn de meeste RSIers die uitgeschakeld zijn niet in staat veel geld in een therapie te steken maar dat even terzijde.
Verder vind ik dat je een beetje voorzichtiger zou moeten zijn dan te roepen dat er maar EEN therapie is die succesvol is tegen RSI. Dat dit jou heeft geholpen is super, maar dat geldt helaas niet voor iedereen. In de oude berichten kun je allerlei ervaringen over therapieen lezen, daarin zie je dat met zelfde therapien div. mensen hele verschillende ervaringen hebben.... helaas slaat de ene therapie bij de een wel aan, maar bij een ander niet. Je moet beseffen dat wat jou heeft geholpen niet voor iedereen hoeft te gelden. Al zou dat wel perfect zijn natuurlijk. Zelf heb ik een therapie gevolgd bij www.basictouch.com en ben hier heeeeeel positief over. Ik kan die therapie aan iedereen aanraden, maar ik zal nooit zeggen dat het het enige is dat helpt want dat verschilt per persoon. En misschien helpt het bij die persoon die ik er naar toe stuur juist niet..... Maar goed, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik heb geschreven op het berjicht "ei van Columbus".
Groetjes van Tanja _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Yvon Forum Supervisor

Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 431 Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Di Jun 07, 2005 9:44 am Onderwerp: |
|
|
Ben het met Tanja eens. Wat voor de 1 geld gaat soms niet op voor de ander.
Fijn voor je dat je van je klachten af ben, houden zo!
Ik hou het voorlopig toch op mijn eigen manier.
(en niet teveel dezelfde berichtjes posten..straks werk je het weer in dehand.. )
Groet yvon _________________ REMEMBER- THINK BEFORE YOU INK AND GET THE ORIGINAL FROM THE ABORIGINAL... |
|
| Naar boven |
|
Astra Nieuweling

|
Geplaatst: Vr Apr 07, 2006 1:03 pm Onderwerp: Re: PIJNVRIJ na 5 jaar !!! |
|
|
| LUCIE schreef: | Er is maar een manier om van RSI af te komen; genezen zeg ik niet want het is immers geen ziekte, en dat weten jullie ook, het is een aandoening, die je jezel 'aangedaan' hebt: ja zo durf ik het te stellen. IK heb er 5 jaar onder 'geleden' en ben er nu dus geheel vanaf: hoe???
niet met dure apparatuur, hulpmiddelen, lapmiddelen of voorgesneden sla te kopen, neeik heb geleerd (onder begeleiding ) om opnieuw te leren BEWEGEN, zoals je deed toen je kind was. Zoals je lichaam gebruikt moet worden. ja, zo simpel is het gebleken Nu wil je weten hoe en waar? GA zo snel mogelijk naar www.interfysiek.nl (sorry heel even internetten ) en bel ze. doe het NU dan ben je er binnen een paar weken, of maanden (dat bepalen ze daar) vanaf. HEt is een kursus, heel goed , niet vaag, veel resultaten al bekend!!
SUCCES! en doen hoor. Ook als je ervoor naar Utrecht moet, het is de moeite waard! luus[/b] | Sluit ik me bij aan. RSI'ers blijven in de (zééér ergonomische) houding zitten en gunnen zich geen rust. Het is de moeite niet om je bak koffie ff neer te zetten of je muis los te laten. Wapper eens met je handen, draai eens met je hoofd en stap eens een paar rondjes. Ik ben wel een echte bureaufrik, maar als ik naar mijn kapper kijk, die houdt ook minimaal 10 minuten lang haar arm met schaar en al op dezelfde hoogte. Kannie goed zijn. Klein probleempje: je moet er zelf aan denken, dat je uit de houding moet springen. Daarom heb ik Workpace en het werkt (zoals ik 'm afgesteld heb) geweldig. Echter alleen voor computerwerk, voor andere werkzaamheden moet je toch zelf de discipline opbrengen. Nu ben ik veel te enthousiast alle onderwerpen op het forum aan het langssjezen en dan weigert mijn pc dienst, omdat ik óf te snel met de muis navigeer óf zoals in dit geval, omdat ik meer dan 140 aanslagen per minuut heb (ik weet niet hoeveel echt, hoor). |
|
| Naar boven |
|
|
|