| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
esther Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Jul 28, 2005 12:55 pm Onderwerp: pijn |
|
|
PFF ik weet niet of iemand gaat reageren maar ik moet het kwijt. het ging weer wat beter en dit stemde me super. Ik lig nu al drie nachten wakker van de pijn bij/op mijn schouder. Ik doe feielijk alsof er niks aan de hand is maar het begint nu met slaapgebrek op te breken.Aan de kant van de schouder begint nu ook voor het borstgedeelte op te spelen, zeg maar de spier van de oksel naar de borst. Ik slik nu voor het eerst pijnstillers en doe verder alsof er niks aan de hand is. Kan nu wel huilen en voel me er zo verdomde eenzaam mee.
gr liefs esther |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Jul 28, 2005 8:40 pm Onderwerp: sterkte |
|
|
dag Esther,
dat valt inderdaad niet mee wat je hebt neergepend en kan me voorstellen dat je als je 3 nachten niet/nauwelijks hebt geslapen en overdag pijn hebt, je een pijnstiller nodig hebt. Hou je het wel bij een paar paracetamolletjes?
De pijn zoals jij die beschrijft herken ik wel en wat bij mij verlichting bracht is iets wat ik in T'ai Chi heb geleerd:
zorg dat je je armen niet te krampachtig tegen je lijf aanhoudt, probeer ze losjes naast je lijf te houden alsof er onder je oksels een ongekookt ei zit waar maar een heel dun vliesje omheen zit, dat ei mag niet vallen en je mag het niet kapot knijpen.
Je brengt op die manier ontspanning aan in je bovenlijf aan de voor- en achterkant.
Zelf vind ik het ook altijd verlichtend als op die ellendig pijnlijke plekken iemand anders zachtjes Spiroflor inwrijft. Je zou het kunnen proberen.
Hoop je een beetje troost/tips te hebben gegeven en dat je vannacht een beetje lekker kunt slapen en dat moet haast wel als je 3 rottige nachten erop hebt zitten. Ik duim voor je, ok?
groetjes en liefs, Maria _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Daantje Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Vr Jul 29, 2005 7:30 am Onderwerp: |
|
|
hallo Esther,
Veel sterkte, ik leef met je mee en hoop dat je gauw weer goede dagen hebt _________________ Het is niet erg als je een bord voor je kop hebt, als je maar niet verder kijkt dan je neus lang is. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Jul 31, 2005 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Esther,
Ik hoop dat ie nu inmiddels weer iets beter met je gaat?!?!?!?!?!
Ik wens je heel veel sterkte... kan me voorstellen dat je je alleen voelt, niemand die jouw pijn voelt en de mensen in je omgeving kunnen zich er ook moeilijk iets bij voorstellen ook al doen ze nog zo hun best.
Jammer genoeg kan ik je niet echt helpen. Het enige is dat je moet proberen toch in beweging te blijven (ook al is dit pijnlijk eerst) en ontspanning is ook erg belangrijk. Ik denk bijv. aan zwemmen. Een tip van Maria: op pijnlijke plekken Advil smeren voor het slapengaan. Verder kan ik alleen maar zeggen: denk er aan dat er ook weer betere dagen zullen komen en worstel je door deze moeilijkere dagen! Veel sterkte!
Groetjes van Tanja _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
esther Frequente Poster

|
Geplaatst: Zo Jul 31, 2005 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
lieve medersi 'ers,
Het gaat weer beter. Het is fijn om jullie reacties te lezen. Ik heb veel stress zowel in werk privé. Dit heeft natuurlijk ook alles te maken met rsi enzo on.
gr esther |
|
| Naar boven |
|
|