rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Ook maar een topic voor mij....
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PHiX
Forum Assistent
Forum Assistent

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 1:49 am    Onderwerp: Ook maar een topic voor mij.... Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben een student in het eind van z'n studie, bijna 23 jaar en heb een periode van veel stress + verslagen typen + lezen en doorscrollen van pdf bestanden achter de rug. Nu moet ik alleen nog een scriptie typen om af te studeren... uiteraard in ICT richting. Ter 'ontspanning' speelde ik ook graag eens een spelletje, maar had er lang niet zoveel tijd voor als vroegere jaren toen ik nog competitief speelde ('clan').

Ik heb nu bijna 4 weken last van tintelende handen en al snel last van kleine pijntjes bij bvb het opendraaien van flessen of bijvoorbeeld het kantelen van een volle fles cola. Voor het eerst buiten computergebruik om. In rust leefde pijntjes met name in de onderarm (pols duimkant en bovenkant arm) en tussen wijs en middelvinger op. Na 2 weken ging ik naar de dokter en had eigenlijk zelf al diagnose RSI gesteld.

Toen ik net door had dat ik de computer maar even met rust te laten (toen ik in rust ook dove handjes had) ging ik maar fitnessen.... maar volgens mij heb ik daar tintelingen tot pijn gemaakt. Zo heb ik het ook aan de dokter verteld en advies was voorlopig niet fitnessen, computeren beperkt. Weinig verbetering tot nu toe... soms denk ik het gaat beter... maar dan voel ik het later meer.