rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Ook ff voorstellen!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elies
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 10:20 am    Onderwerp: Ook ff voorstellen! Reageer met quote

Hoi allemaal!
Nou ik ben nieuw hier, dus zal ik me dan ook maar even voorstellen..
Ik ben Elisa, ben 21 jaar en ik studeer management toerisme.
Eind januari ben ik gestart met mijn stage van 7 maanden. Ik ging 2 verschillende onderzoeken doen, waardoor ik heel erg veel moest invoeren.
Al vrij snel begon ik last te krijgen van m’n rechterschouder. Daarnaast is het eigenlijk allemaal heel erg snel gegaan. Het trok door naar m’n elleboog en vingers. Op m’n stagebedrijf lopen al een aantal mensen met RSI rond. Omdat ik steeds meer last begon te krijgen besloot ik om toch maar langs de huisarts te gaan, iets wat ik in eerste instantie niet echt durfde omdat ik bang was dat hij zou zeggen dat het niets is (wat je erg vaak hoort). Maar gelukkig begreep hij meteen wat er aan de hand was en stelde vast dat ik zsm met manuele therapie moest beginnen. Hier kon ik gelukkig snel terecht.

Ik had het idee dat de aanpassingen op m’n werk (stoel goed ingesteld, pauze-software en een apart numeriek toetsenbord) en de therapie begonnen te werken. Helaas was dit valse hoop. Want inmiddels is het ook in m’n linkerarm begonnen.

Omdat ik (maar) een stagiair ben, val ik overal buiten wat betreft de Arbodienst. In principe zou ik vanuit de opleiding naar een Arboarts of iets dergelijks moeten kunnen. Maar mijn opleiding heeft hier nog helemaal geen ervaring mee. Van de decaan en arbodeskundige bij mij op school moet ik kortere dagen gaan lopen of helemaal stoppen met m’n stage. Nou dat laatste vind ik helemaal geen optie, want ik houd een half jaar lang thuis zitten echt niet vol. Dus eventueel kortere dagen stage gaan lopen, maar dan moet ik wel weer langer. Kortom het is nog veel werk om alles uit te zoeken.

Maar dat vind ik eigenlijk allemaal niet eens het ergste, daar moet namelijk wel een oplossing voor te vinden zijn, alhoewel het wel allemaal erg langzaam gaat naar mijn idee. En er ook gewoon niks voor stagiaires geregeld is.
Maar het meeste vervelende vind ik nog dat er bijna niemand in je omgeving is die je begrijpt. Op zich ook wel logisch, want je ziet ook niks aan de buitenkant. Maar ik loop continue met pijn rond en mijn energie wordt ook steeds minder. En dat terwijl een student ben!

Gelukkig zijn er hier mensen op het forum die je begrijpen. Als ik andere verhalen lees dan merk ik dat iedereen hier weet hoe de ander zich voelt.

Nou ik heb nu wel weer eventjes genoeg getypt.

Als er mensen zijn die weten wat ik moet doen, dan hoor ik dat heel erg graag!

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 1:04 pm    Onderwerp: Hoi Reageer met quote

Hoi Ellies,

Welkom op dit forum,

ik kenhet machteloze gevoel maar al te goed. inderdaad niemand begrijpt je echt, ik zeg soms tegen mijn vrouw "ik wou dat je 1 dag kon voelen hoe die rsi aanvoelt"

Ik hoop dat je iets aan het forum hebt.

vr gr dj

William James
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: