rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Ook ff voorstellen!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elies
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 10:20 am    Onderwerp: Ook ff voorstellen! Reageer met quote

Hoi allemaal!
Nou ik ben nieuw hier, dus zal ik me dan ook maar even voorstellen..
Ik ben Elisa, ben 21 jaar en ik studeer management toerisme.
Eind januari ben ik gestart met mijn stage van 7 maanden. Ik ging 2 verschillende onderzoeken doen, waardoor ik heel erg veel moest invoeren.
Al vrij snel begon ik last te krijgen van m’n rechterschouder. Daarnaast is het eigenlijk allemaal heel erg snel gegaan. Het trok door naar m’n elleboog en vingers. Op m’n stagebedrijf lopen al een aantal mensen met RSI rond. Omdat ik steeds meer last begon te krijgen besloot ik om toch maar langs de huisarts te gaan, iets wat ik in eerste instantie niet echt durfde omdat ik bang was dat hij zou zeggen dat het niets is (wat je erg vaak hoort). Maar gelukkig begreep hij meteen wat er aan de hand was en stelde vast dat ik zsm met manuele therapie moest beginnen. Hier kon ik gelukkig snel terecht.

Ik had het idee dat de aanpassingen op m’n werk (stoel goed ingesteld, pauze-software en een apart numeriek toetsenbord) en de therapie begonnen te werken. Helaas was dit valse hoop. Want inmiddels is het ook in m’n linkerarm begonnen.