| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Esta Nieuweling

|
Geplaatst: Za Feb 02, 2008 6:13 pm Onderwerp: OCA |
|
|
Hallo,
Is er iemand van jullie bekend met het OCA? http://www.oca.nl/oca/
Het ziet er allemaal zo goed uit op de site!
Ik (23 jaar) heb inmiddels 4 jaar last van RSI (cervico brachialgie) door een poetsbijbaantje en teveel pianospelen. Ik heb al een aantal therapieen gedaan (2 keer cesar en 1 keer fysio en 1 keer manuele therapie). Maar nog steeds heb ik heel veel last. Ik kan hooguit 10 min. achter de computer zonder pijn en mijn grootste hobby muziek staat op een erg laag pitje. Over een maand begin ik met een nieuwe studie en een bijbaantje dus ik vond het tijd worden om weer iets uit te gaan proberen...ik wil nog een poging wagen want ik wil er onderhand echt eens vanaf!! Thuis doe ik braaf iedere dag oefeningen en ik doe alles wat ik denk dat goed is (zelfs veel water drinken, minder suiker, warm blijven, ontspannen houding etc.). Nu leek een trainingsprogramma bij het OCA me wel wat hebben voor mij. Daarom kom ik even peilen (met een korte ei?? ) of misschien iemand van jullie al ervaringen heeft met het OCA?
Ik hoor het graag!!
Groetjes!!!  |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Mrt 26, 2008 7:55 pm Onderwerp: mmm |
|
|
Hi Esta,
Op het forum zijn vrij negatieve reacties te vinden op dit soort reintegratiebureau's. Daarnaast zijn deze bureau's vrij prijzig en zal je werkgever dit moeten vergoeden anders is het redelijk onbetaalbaar voor Jan Modaal.
Groet, Dirk-Jan |
|
| Naar boven |
|
Iranda Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Aug 17, 2009 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
| Misschien een hele domme vraag, maar hoe vind je die reacties? Ik ben nl ook op zoek naar ervaringen. Ik had er veel van verwacht, maar mijn eerste indruk na de intake was erg dubbel... |
|
| Naar boven |
|
|