| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bobykim Nieuweling

|
Geplaatst: Do Jan 28, 2010 8:28 am Onderwerp: Nog een "turfje" erbij |
|
|
Hallo,
Een maand geleden naar de huisarts gegaan omdat ik kracht verloor in mijn rechterhand. En kon niet goed een vuist maken en mijn duim naar binnen bewegen deed pijn. Mijn hand was opgezet en 'snachts klopte mijn hand. Ik heb pijnstillers met ontstekingremmer gekregen en het advies om mijn hand te ontlasten. De pijnstillers heb ik niet genomen maar ik heb wel mijn hand volledig ontlast. Het gaat nu een stuk beter, zolang ik maar niet rechts muis. Als ik dat 5 min. doe dan voel ik mijn hand direct.
Qua werk maak ik veel gebruik van de pc. Thuis is het een hobby. Ik hou van games en daarnaast werk ik veel met sketchup, een 3d tekenprogramma. Momenteel heb ik een microsoft sidewinger gaming mouse en muis ik met links. Maar ja...ik kan niet gamen of met sketchup werken als ik links muis. Dus ben ik gaan zoeken naar een ergonomische muis. Ik heb de Evoluent verticale muis gevonden van Easy ergonomics. Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met deze muis? Is het het geld waard of is het beter om beter te leren werken met mijn linkerhand?
Gr. Boby |
|
| Naar boven |
|
Houtstoker Meer Frequente Poster

|
|
| Naar boven |
|
petra68 Nieuweling

|
Geplaatst: Do Feb 18, 2010 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
Als ik jou was zou ik even naar een manueel fysiotherapeut gaan.
Dat heb ik ook gedaan, door massage o.a. je rug gaat het een stuk beter.
Houding is ook belangrijk.
Zou niet met links gaan muizen, heb ik ook gedaan en kreeg daar ook klachten.
Je zou een touchpad kunnen aanschaffen.
Of zo'n muis waar ook je pols op rust.
En hoe gaat het nu dan? |
|
| Naar boven |
|
|