rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Nieuw op de site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mistyonline
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Ma Jan 09, 2006 7:20 pm    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik, misty (schuilnaam) ben 28.

Tot september 2004 werkte ik als administratief medewerkster op kantoor. Nu zit ik dus al een behoorlijke tijd in de ziektewet, wegens extreme pijnklachten. Therapieen hebben niet geholpen, dus ben ik eind juli geopereerd. Mijn rib, onder mijn sleutelbeen, is verwijderd. Ik moet over drie maanden weer terug komen, maar had al verbetering moeten hebben volgens de chrirurg. Over drie maanden word er gekeken of het nog zin heeft verder onderzoek te doen. Waarschijnlijk is er verder niets meer te doen.

Zelfs het uwv, bij wie ik in de ziektewet loop verwacht dat ik naar de WAO (tegenwoordig heet dat anders) ga. Leuke vooruitzichten dus. Zelfs een half uur achter de pc is al lastig.

Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die ook nog andere middelen hebben waar ze baat bij hebben. Ik heb dus al van alles en nog wat geprobeerd, inclusief een zware operatie die 50% kans had van slagen.

Nou ik hoor graag wat.

Misty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Babs
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2006 10:33 pm    Onderwerp: hoi Misty Reageer met quote

hallo misty,

afgelopen maandag schreef je onder je verhaal "ik hoor graag wat" en daarom wil ik reageren.
Het is inmiddels een paar maanden geleden dat iemand anders met TOS zich hier aanmeldde met de vraag over informatie van personen die een operatie zoals jij hadden ondergaan. O.a. ik heb haar toen een antwoord gestuurd en als je onder zoekfunctie "TOS" intikt, kom je bij het betreffende topic uit.
Wat een ellende voor jou dat je na die operatie in juli nauwelijks verbetering hebt.
Wat bij mij (zonder operatie) verbetering in de situatie heeft gebracht is een combinatie van chiropractie en Alexander Techniek; op die manier heb ik geleerd om letterlijk en figuurlijk meer ruimte te creëren in mijn bovenlijf en de reikwijdte van m.n. de rechterarm en -schouder is er behoorlijk op vooruit gegaan. Let wel, het was geen kwestie van weken maar maanden!
Omdat beide therapieën tot de alternatieve worden geregeld zullen ze je niet snel door het reguliere systeem worden aangeraden maar ik ben voor mezelf blij dat ik - lekker eigenwijs- mijn eigen weg heb gezocht in therapieland en er voor mezelf een redelijk resultaat uit heb kunnen halen.
Ik hoop dat je het bij het UWV treft vwb de "WAO"-aanvraag want ze hebben van die heerlijke alternatieven voor je in petto wat je nog allemaal zou kunnen. Opletten geblazen helaas en laat je niet klein krijgen!
Ik wens je het allerbeste en zou het leuk vinden, al zijn het maar 'n paar regeltjes, je ons op de hoogte houdt van hoe het verder met je gaat. Dit vooral in het belang van RSI-ers die in de toekomst met het voorstel van een dergelijke operatie geconfronteerd worden.
Nomaals heel veel sterkte en alle goeds!

groetjes,
Babs
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: