| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Nov 03, 2005 9:49 am Onderwerp: Laser-technieken |
|
|
Even over het forum "wandelend" zag ik opeens in de Banner een flits voorbijgaan over Laser-therapie. Even clicken en toen kwam aardige informatie naar voren waar ik ook jullie aandacht op wil vestigen:
http://www.laser-therapie.nl/ee/lt.nsf
Dit is exact zo'n laserpen die mijn chiropractor destijds gebruikte voor mijn polsen en handen.
Zal me in het weekend wat verder gaan verdiepen in de site.
Ben benieuwd naar reacties.
groeten,
Babs _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Natasja2 Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Sep 25, 2006 10:47 am Onderwerp: |
|
|
Het heeft even op zich laten wachten maar hier dan eindelijk een positieve reactie op deze laserpen. Ik heb hier ruim anderhalf jaar geleden al eens eerder wat posts geplaatst, maar aangezien inloggen onder die gebruikersnaam niet meer lukt heb ik maar even een nieuw account aangemaakt.
Goed, nu over de pen; ik had hiervoor ruim 5 jaar fysiotherapie, een jaar chiropractie en acupunctuur uitgeprobeerd maar niets hielp tegen mijn r.s.i. totdat ik via een therapeute in aanraking kwam met deze pen. Mijn eerste ervaringen waren direct heel erg goed maar aangezien ik de vergoeding die zij ervoor vroeg behoorlijk aan de hoge kant vond ben ik zelf op zoek gegaan naar een soortgelijke pen. Ik kwam na vele omzwervingen via zwitserse en italiaanse sites op http://www.laser-therapie.nl terecht.
Ik heb de pen besteld welke netjes met gebruiksaanwijzing en factuur binnen 2 dagen bij mij geleverd werd en gebruik 'm nu sinds 4 maanden. Echt, ik kan het iedereen aanraden, wat een geweldige uitvinding is dit. Wanneer ik pijn heb bestraal ik de betreffende plek een aantal minuten en de pijn verdwijnt direct. Uiteraard heb ik ook de nodige aanpassingen gedaan wat werk betreft, ik werk nu parttime ipv fulltime, ik neem de nodige rustpauzes etc. Het is even een uitgave van E. 193,- maar je krijgt er zo ontzettend veel voor terug. Een echte aanrader dus.
Groetjes, Natasja  |
|
| Naar boven |
|
cdctje Nieuweling

|
Geplaatst: Wo Sep 27, 2006 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Wat goed dat het werkt!!
Ik ga me er meteen in verdiepen...
Dit soort dingen zullen waarschijnlijk niet door de verzekering vergoed worden??
Jammer dat de pijn niet blijvend weg blijft maar een goede manier om het iets dragelijker te maken!  |
|
| Naar boven |
|
Natasja2 Nieuweling

|
Geplaatst: Za Sep 30, 2006 9:36 am Onderwerp: |
|
|
Mijn verzekeringsmaatschappij vergoedt het in ieder geval helaas niet. Wellicht dat er maatschappijen zijn die het wel doen. Maar aan de andere kant; het is maar een éénmalige uitgave waar je uiteindelijk zoveel plezier van hebt  |
|
| Naar boven |
|
Anony Frequente Poster

|
Geplaatst: Zo Okt 08, 2006 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
| Dus het werkt alleen verdovend? |
|
| Naar boven |
|
Natasja2 Nieuweling

|
|
| Naar boven |
|
Anony Frequente Poster

|
Geplaatst: Za Okt 14, 2006 11:56 pm Onderwerp: |
|
|
Je wilt toch iets hebben dat rsi op lost. Niet iets dat pijn onderdrukt. |
|
| Naar boven |
|
Natasja2 Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Okt 16, 2006 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Heb je de link al aangeklikt, de moeite genomen om het te lézen?
Jij wilt blijkbaar iets hebben dat de r.s.i. direct oplost; ik wens je veel succes bij het zoeken hiernaar.
Ik geef hier alleen mijn ervaringen weer met deze pen en wat een ieder ermee doet moet ie voor zichzelf weten.
*Maakt een vreugdedansje dat deze laserpen uitgevonden is*
Veel succes.
Doeg! |
|
| Naar boven |
|
|