rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
lang geleden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
renaat
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 11:20 am    Onderwerp: lang geleden Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer online geweest, druk gehad.
Zie dat het forum inderdaad gegroeid is, in een jaar tijd.
Echt goed.
De reden dat ik hier weer aan dacht is omdat ik vandaag weer eens in het ziekenhuis was voor een nieuwe invalshoek.
Sinds een jaar geleden is alles eigenlijk alleen maar erger geworden. AHHh wil niet te wanhopig klinken.
Maar ik ben naar een andere dokter gegaan en die werd een beetje boos op mij. Hij zei letterlijk, een jonge meid van 22 dan al zulke klachten en jij doet er niks mee. Nu heeft hij mij doorverwezen naar de neuroloog.
Wat dus weer nieuwe mogelijkheden oplevert.
Ik krijg twee nieuwe onderzoeken, een mri en een emg. Misschien is het een nekhernia. Dat is dus nog even afwachten.

Ik heb trouwens ook nog wat tips die bij mij heel goed helpen.
Muizen met een handschoen aan, hierdoor blijft je hand lekker warm en verkramp je minder.

Ook hoorde ik van de neuroloog dat het beter is om als je een pijnstiller neemt je een paracetamol erbij te nemen.
Dus je neemt bijvoorbeeld een paracetamol in bij een ibuprofen, daardoor werkt het beter. Aangezien pijnstillers bij mij niet echt meer werken. Ik ga het uitproberen ben benieuwd.

Aan pipi en yvon, alles sal reg kom, is een Zuid-Afrikaanse uitdrukking voor alles komt uiteindelijke goed. Dank je voor het compliment.
Leuk dat jullie trouwens op iedereen zoveel regeageren.

Ik zal wat vaker reageren, het helpt wel om te lezen hoe het bij andere gaat en wat jullie ertegen doen.

groetjes,
Renate

Hebben jullie trouwens ook zoveel hoofdpijn erbij, als de klachten ernstig zijn? De nekpijn is erg maar de hoofdpijn maakt het voor mij ondragelijk.
Yvon
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hay Renaat!

Welkom terug en vermaak ons met je verhalen Wink
klinkt bijna als een dubbele pijnstiller.. Ik zelf ben er niet zo gek op om pijnstillers te gebruiken in tijd dat je pijn heb in de armen, mijn ervaring is dat ik dan weer meer ga doen. Met hoofdpijn pak ik een ibuprofen en dat werkt prima, gelukkig wel.

Vrolijke Groet Yvon
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Renate,

Welkom terug! Ja, we zijn goed bezig geweest afgelopen jaar! Ik moest ff diep nadenken maar toen ik jouw spreuk las wist ik weer wie je was! hihihihi

Wat goed dat je een dokter hebt die ermee aan de slag wil en jou stimuleert door te zoeken. Ik wou dat er meer dokters zo reageerden, een boze dokter is niet leuk maar werkt vaak wel. Jouw dokter verdient een lintje vind ik! Of een applausje in elk geval... Applause

Dat van die handschoen vind ik een goede tip, maar zelf probeer ik het niet zo ver te laten komen. Als mijn hand koud gaat aanvoelen dan is mijn tijd op en moet ik achter de PC vandaan. Misschien dat ik met zo'n handschoen juist te lang door zou gaan. Met mij gaat het trouwens erg goed.

Door drukte schieten de oefeningen er soms bij in en heb ik veel aan mijn hoofd en op die momenten heb ik soms pijn op mijn borst en knallende koppijn. Ook ik neem niet te zware pijnstillers. Een paracetamolletje op zijn tijd....

Ik hoop je hier weer vaker te treffen.

Groetjes!
Twan
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Jan 05, 2006 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Damn had ik maar zo'n dokter!! Die van mij zegt gewoon dat RSI niet bestaat, en dan ook nog een rekening van 55 euro sturen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger ICQ Nummer
renaat
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2006 1:20 pm    Onderwerp: dokters Reageer met quote

Heej allemaal dank je voor de reacties,
doen me zeker goed.
En ja mijn dokter is zeker heel fijn.

groetjes,
Renate
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: