rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
kou en slapen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
esther
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Nov 28, 2005 10:39 am    Onderwerp: kou en slapen Reageer met quote

Dat de kou een effect heeft mag ik voor het eerste ondervinden sinds dat ik in april met rsi/cans sneuvelde. Een site effect is dat ik enorm veel slaap. Ik weet niet in hoeverre dit samenhangt met de toenemende klachten. Ik ben nu ook meer moe en minder zin in dingen. De slaapbehoefte lijkt ook niet af te nemen, heerlijk maar natuurlijk niet practisch.

In ieder geval voel ik me zo nu en dan een oud omaatje omdat de rug zo vast gaat zitten. Daarnaast krijg ik ook weer echt last van de onderarmen en verder zijn mijn armen moe, zo omschrijf ik het maar.
Das wel balen omdat ik dacht dat ik hier net vanaf was. Nou succes allemaal, groet esther
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvon
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2005 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Esther

kan misschien ook zo wezen, dat je lichaam meer rust nodig heeft om te herstellen. Ik denk altijd, dat als je lichaam het nodig heeft, je wel moe word en dus gaat slapen. Gewoon aan toegeven dus en op de momenten dat je wakker ben, goed veel bewegen. Frisse lucht, wandelen en de armen goed los laten hangen. Dat "moeie" gevoel in je armen, dat heb ik ook vaak en bij mij is dat een teken dat ik teveel heb gedaan en dat ik iets meer rust moet inbouwen.

Succes
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yvon, ik kan me helemaal bij je aansluiten!

Als je armen moe of zwaar worden is dat vaak een waarschuwing: let op, stop hier! Als ik die grens overschrijdt krijg ik pijn. Voor mij dus het teken dat ik ff flink moet gaan swingen met de armpies. Of in elk geval in beweging komen.

Esther, slaap is het beste medicijn. Maar goed uiteidenlijk moet je wel door natuurlijk.... tenzij je Doornroosje heet en 100 jaar wilt slapen. Ik heb soms ook van die periodes dat ik onwijs moe ben, denk dat je daar gewoon aan toe moet geven en dan een tijd vroeg naar bed gaan en proberen te ontspannen op zijn tijd. Om je rug echt goed los te maken kan ik je alleen maar de b-stretcher aanraden. Ik ben er heel tevreden over. Volg je op dit moment ergens een therapie?

Succes!
esther
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2006 6:30 pm    Onderwerp: laatste berichtje Reageer met quote

ha die Pippi,
je bent actief op de site zeg! Positief is dat.
allereerst de beste wensen voor iedereen!
Volg geen therapie meer heb het geloof daarin absoluut opgegeven. Ik ben nog steeds sleepie en met de cans/rsi wisselt het heel erg. Dan gaat ie goed dan gaat ie weer slecht. Belangrijk is dat het redelijk beheersbaar lijkt, maar goed zoals iedereen niet pijn/lastvrij. Ik begin daar nu wel aan te wennen en in te passen in de dagelijkse dingetjes. Ik verrek het nu om bij de pakken neer te gaan zitten, da's niet mijn stijl. Dit is nu ook makkelijker om te zeggen omdat het veel minder erg is dan in het begin (toen je dus echt beperkt was)

Ik heb voor voorlopig besloten om dit forum te verlaten. Ik ben er in ieder geval achter dat je er feitelijk alleen voor staat. Ik heb ook geen zin meer in die gesprekken met al die mensen die zeggen dat het in hoofd zit daar begin ik ook zo ziek van te worden, maae wel allemaal vragen wat er met je is.
Al met al zoals eerder op dit forum geschreven dat je er nooit meer geheel vanaf komt en dat moet ik maar accepeteren. There is no other way.

Succes allemaal en ik hoop dat je steun vind waar je kracht uit kan putten, maar blijf in je eigen kunnen geloven en geef niet op!!!

Groet en heel veel liefde esther
Naar boven
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2006 6:43 pm    Onderwerp: Jammer... Reageer met quote

Hoi Esther,

Jammer dat je ons forum gaat verlaten. Ik ben ook de ene keer wat actiever dan de andere keer. Ik vind het echt jammer. Hier wordt juist niet geroepen dat het allemaal tussen de oren zit. Dan gaan wij collectief steigeren. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt je leven door de RSI te laten beheersen en daarom wat afstand wil nemen, o.a. van het forum. Ik laat het soms ook een paar weken rusten, hetzij omdat ik geen tijd heb of omdat ik er even geen zin in heb. Moet kunnen toch?

In elk geval succes! En hopelijk toch tot "forums"

Groetjes!
Stimpy
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2006 10:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Denkt iedereen er hetzelfde over als Esther, dat RSI nooit helemaal verdwijnt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
esther
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2006 6:05 pm    Onderwerp: tja Reageer met quote

Nou toch nog maar even een berichtje. Ik had drie waanzinnige goede weken en toen kreeg ik weer veel last ik kan wel zeggen dat het helemaal weer terug is. Gewoon van de een op de andere dag. Ik kreeg weer last van mijn polsen en onderarmen en onstekingen zo voelt het temiste in de nek en onder de schouderbladen. Van mijn polsen en onderarmen had ik al in geen maanden meer last van gehad, het laatste echt pijnelijke was in augustus. Ik denk dat je toch schade en overgevoeligheid heb opgebouwd en in het normale leven ontkom je er niet aan om mee te draaien en dat is wat ik bedoel stimpy.
Krijg je de tijd wel indien mogelijk om volledig te herstellen?
Verder zie ik het allemaal positief in maar het wordt voor mij zo langzamerhand echt iets waarmee je moet leren leven. En als er in de toekomst een moment is dat ik verlost ben echt waar ik nodig iedereen uit om dit moment te vieren. lastig is zoals ik in de bovenstaande berichten heb gezet is dat ik het idee hebt dat je er moe van wordt en dat is feitelijk funest voor een normaal hyperactief persoon.

Groet!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: