|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pauline Nieuweling

|
Geplaatst: Di Okt 25, 2005 10:38 am Onderwerp: Kennismaken met Pauline |
|
|
Haai
Ik ben Pauline, studente in Rotterdam. Ik heb nu ruim een half jaar last van RSI. Het zit bij mij in de rechterkant (arm, hand, pols, elleboog, schouder, nek). Het is in grote lijnen al wel verbeterd maar nog steeds snel geirriteerd en gevoelig. Het gaat zo traag. Ik moet hier echt geduld voor opbrengen (mijn herstel dus) want voorheen deed ik veel dingen en had ik een volle en drukke week: studie; werk; tv kijken; met clubgenoten ontspannen, wat een student doet en dat ligt nu op een laag pitje.
Mijn behandeling bij de mensendieck is net afgelopen en de fysio gaat gewoon door. Ik begin binnenkort met acupunctuur en hoop dat dit bij mij zal aanslaan.
Mijn studie ligt voorlopig stil. Ik zou nu stage moeten lopen maar dat is verschoven naar eind volgend jaar. Ik ben me aan het vervelen, heb veel tijd over en weet nog niet zo goed hoe ik dit nuttig en met voldoening kan invullen.
De bijbaantjes die ik had zijn voorbij of liggen stil, ik werkte in de horeca, maar dat kan ik nu nog niet aan. Ik probeer het nu met promotie- en hostesswerk.
Verder heb ik al een en ander aangeschaft om mijn werkplek / studieplek beter in te richten.
Als een van jullie nog tips, advies of wat dan ook heeft, dit is altijd welkom!!!
Ciao Pau |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Do Okt 27, 2005 12:12 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Pauline,
Leuk dat je je hebt voorgesteld! Welkom!
Fijn dat het langzamerhand wat beter gaat, en tsjaaa supervervelend dat het zo traag gaat en het gevoelig en irritant blijft. Ik ken je gevoel heel goed, je wilt zo graag, maar het lukt gewoon niet.