rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Overig

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Joepie !!!!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jojo
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 9:45 pm    Onderwerp: Joepie !!!!! Reageer met quote

Very Happy Very Happy

Hallo allemaal!

Over het algemeen lees je alleen over de problemen waar we tegenaan lopen e.d.

Ik wilde jullie toch even "bijpraten" en het goede nieuws meedelen.

Enig tijd geleden heb ik op het forum aangegeven dat ik naar een natuurgeneeskundige ging. Inmiddels heb ik er al de nodige behandelingen gehad en ben ik aan de betere hand. Eigenlijk is dit een understatement. Het gaat gewoon goed. Ik ben pijnvrij en ben dit al sinds geruime tijd. Het enige waar ik nog last heb is mijn nek en schouders maar mijn beide armen kan ik gewoon weer gebruiken. Alleen de fijne bewegingen met mijn vingers, zoals typen, leveren nog problemen op.

Omdat mij door de fysiotherapeute meegedeeld is dat ik beter geen werkzaamheden meer met de pc kan doen en op zoek moet gaan naar een baan met meer afwisseling heb ik het roer omgegooid en heb gesolliciteerd in de zorg. EN........ik ben aangenomen. Per 1 december 2007 begin ik en in februari 2008 begint de opleiding tot verzorgende IG. Ik weet dat het werk in de zorg lichamelijk erg zwaar is maar vooralsnog ga ik ervan uit dat ik het wel aankan. Tenslotte heb ik alleen nog last van de "kleine" bewegingen en niet de grote.

Wel blijf ik onder behandeling want dat ik meer last ga krijgen staat vrijwel vast. Als dit verder op te lossen is met om de zoveel tijd een behandeling dan ben ik een gelukkig mens!!!!!!

Nou, ik wilde jullie in ieder geval het goede nieuws niet onthouden.

Groetjes Joyce
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Overig Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: