rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Jeroen wil zich graag even voorstellen!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ErgoRiser
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Zo Dec 18, 2005 3:44 pm    Onderwerp: Jeroen wil zich graag even voorstellen! Reageer met quote

Hallo Allemaal!

Ik wil me bij deze graag even voorstellen:
Ik ben Jeroen Dingemans en ben een bijna afgestudeerd student bouwkunde/architectuur aan de TU-Delft.

Naast mijn studie heb ik sinds juni 2000 een eigen bedrijfje waarmee ik o.a. bouwkundig tekenwerk en grafisch ontwerp verricht. Vooral veel beeldschermwerk dus...

Zo kreeg ik dus zoals vele van jullie ook last van RSI klachten. Ik was er op tijd bij en heb fysiotherapie gehad. Ik moest vooral mijn werkhouding veranderen en ben er zo goed vanaf gekomen.

Omdat ik veel op verschillende locaties werk gebruik ik altijd een grote laptop. Hier zocht ik een passend laptopstandaard voor, maar ik sloeg stijl achterover van de belachelijk hoge prijzen die hiervoor gerekend worden! Daarom besloot ik er zelf een te ontwerpen en deze in eigen beheer in de markt te zetten.

Ik weet niet of het gepast is om hier een beetje reclame te maken voor mezelf, maar toch wil ik even van deze gelegenheid gebruik maken Wink :

Het voordeel van dit standaard is dat het compact is en daardoor handig mee te nemen is in een laptoptas. Het standaard is in 2 hoogten instelbaar en daarbij is de prijs slechts ongeveer de helft van alternatieven in de markt.

Geinteresseerden kunnen een kijkje nemen op mijn website: www.ergoriser.nl

Als mensen vragen hebben wil ik deze natuurlijk graag beantwoorden!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Dingemans
Charlotte
Assistent Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Zo Dec 18, 2005 6:30 pm    Onderwerp: Re: Jeroen wil zich graag even voorstellen! Reageer met quote

Hallo Jeroen,

Het typen op zo'n schuin toetsenbord lijkt me niet erg prettig.
Of kun je het toetsenbord ook loskoppelen?

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ErgoRiser
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Ma Dec 19, 2005 6:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Charlotte,

Bedankt voor je reactie!

Dat typen op een schuin toetsenbord is niet prettig (of beter: onmogelijk). Het is de bedoeling dat er een extern toetsenbord aan gekoppeld wordt.

Dit kan een normaal toetsenbord zijn, maar ook een ergonomisch gevormd toetsenbord. Zelf verkoop ik er mini-usb toetsenbordjes bij, deze hebben een soort laptoptoetsen en zijn daardoor erg compact. Deze staan afgebeeld op http://www.ergoriser.nl/index.php?sub=key1

Mijn ontwerp is er vooral op gericht dat het geheel makkelijk mee genomen kan worden in bijvoorbeeld een laptoptas. Zo kan je van iedere tafel of bureau een comfortabele en verantwoorde werkplek maken.
Maar het geheel kan uiteraard ook gewoon op een vaste plaats komen te staan.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Dingemans
Charlotte

BerichtGeplaatst: Di Dec 20, 2005 3:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de info.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
deejay
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Za Dec 24, 2005 1:42 pm    Onderwerp: Hoi ergoman Reageer met quote

Hallo,

welkom op dit forum. Ik denk dat dit wel een goed idee is. dit is de goedkoopste laptopstandaard die ik tot nog toe ben tegengekomen.

Die dingen hoeven in principe niet zoveel te kosten qua productiekosten dan, maar omdat de vraag relatief laag is, vragen zij zo'n hoge prijs (denk ik).

Dit product moet je eigenlijk aan de man zien te brengen bij de grote (consultancy) bedrijven met mobiele werkplekken.

vr gr dj
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 6:48 pm    Onderwerp: Welkom! Reageer met quote

Hoi Jeroen,

Van mij ook welkom! Wat goed dat jij n.a.v. je eigen klachten naar een oplossing bent gaan zoeken. Ik hoop dat het een beetje goed gaat lopen en je tevreden klanten krijgt want RSI is echt geen pretje. Zelf huiver ik al bij de gedachte aan een labtop omdat je dan juist je houding aanpast naar het kleine PC'tje. Een grote is sowieso al een stuk handiger lijkt me.

Hoe is het nu met jouw klachten? Kun je full time pijnloos werken?

Veel plezier op het forum.

Groetjes!
ErgoRiser
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2006 10:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor jullie reacties.

Als ik de verhalen van andere mensen op het forum lees ben ik er nog goed vanaf gekomen!
Het laptopstandaard werkt wel mee aan een goede houding, maar ik moet zelf ook nog goed opletten om niet weer lekker onderuitgezakt in mijn stoel te gaan hangen.

Reactie op PiPi: een laptop doet tegenwoordig niet of nauwelijks meer onder voor een gewone desktop PC. Ook is het beeldscherm vaak net zo groot als bij een PC. Het voordeel is dat je hem wel overal mee naar toe kan nemen. Door een standaard te gebruiken kan het werken op een laptop net zo goed (of slecht) zijn als een gewone desktop PC.

Groeten,

Jeroen
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: