|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lamia Nieuweling

|
Geplaatst: Di Jan 15, 2008 8:49 pm Onderwerp: Is het RSI of niet ??? |
|
|
Ik weet niet waar ik moet beginnen maar een ongeveer 4 jaar geleden, begon ik ineens hele erge pijn te krijgen aan m'n linker schouder en nek het was zo'n stijf gevoel alsof het verlamt was. Maar voor een heel klein tijdje was het dus weer over gegaan maar toen begon de pijn weer en nu heb ik er dus nog steeds last van ik heb er vooral last van als het heel erg koud is. En ik krijg er bijvoorbeeld ook meschien een beetje raar maar ik krijg er ook last van als me iets dwarzit, en het is gewoon zo'n irritante pijn. Ik ben naar de dokter geweest maar hj heeft ze alleen zo'n zalfje gegeven wat niet echt helpt. Dus wat ik me nu afvraag kan het soms RSI zijn ????  |
|
| Naar boven |
|
MarianH Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Jan 16, 2008 9:30 am Onderwerp: |
|
|
Het is zo natuurlijk moeilijk te zeggen of het RSI is of niet. Maar of het nu een label heeft of niet: jij hebt er last van, dus het is zowieso iets!
Omdat je klacht bij spanning/stress erger wordt, klinkt het
alsof je je spieren in je nek en schouders aanspant en daardoor komen de klachtenje een zenuw beklemt door spanning in je schouders/nek. Daar heb ik ook last van. Een zalfje gaat je daar niet mee helpen, zou ik denken. Zelf heb ik veel baat gehad bij cesar en fysiotherapie. Maar op dit forum hebben mensen ook veel andere therapieen beschreven waar ze iets aan gehad hebben. |
|
| Naar boven |
|
Silvertje Meer Frequente Poster

|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 9:42 am Onderwerp: |
|
|
ik heb last van een gekneld bloedvat in mijn schouder wat ongeveer dezelfde klachten veroorzaakt. Een geknelde zenuw doet nattuurlijk constant zeer, ik heb dat gelukkig niet, alleen als ik boven mijn elleboog iets doe, krijg ik tintelingen, een pijn in mijn schouder en meestal ineens een ijskoud gevoel in mijn schouder, soms ook in mijn arm of heel mijn arm das wel irritant.
Bij mij zeiden ze jammer genoeg: leer er maar mee leven.
Ze konden het wel opereren maar dat hield veel te veel risicos in en dan was het niet zeker dat ik ooit nog die arm zou kunnen gebruiken.
Dus zonder operatie kan ik dan nog wel maar met beperkingen, daar heb ik intussen mee leren leven. Geen enkele therapie heeft geholpen, de meeste maakten het zelfs slechter. (Maar er zit zowieso iets niet juist en dat heeft niemand gezien behalve de kinesist, mijn slechte schouder beweegt heel anders dan mijn goeie, zelfs de spieren lijken anders te lopen. Ik had een zeldzame aangeboren aandoening in mijn schouderbot, maar ik vrees dat ze niet goed genoeg hebben gekeken en dta heel mijn schouder misvormd is, tja) _________________ *Sil~een muis in een olifantenwereld* |
|
| Naar boven |
|
|
|