rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Is dit RSI?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mar
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 3:48 pm    Onderwerp: Is dit RSI? Reageer met quote

ongeveer anderhalf jaar geleden kreeg ik van het een op t andere moment pijn in mijn duim en bewegen werd steeds moeilijker (bij buigen schoot deze meteen terug). na een aantal doktersbezoeken werd er vastgesteld dat dit een "triggerduim" was die waarschijnlijk met een injectie wel te verhelpen was... inmiddels zijn we 3 injecties en 2 operaties verder en zijn de klachten eigenlijk alleen maar verslechterd.
de laatste tijd begon ik hierbij ook nog eens pijn in mijn arm en schouder te krijgen, ik dacht dat dit een gevolg was van die duim, die probeer ik te ontzien waardoor ik in de loop van de dag een soort spierpijnachtig gevoel in mijn arm krijg. de laatste weken is dit veel erger geworden en is de pijn er continu (ook wanneer ik mijn hand absoluut niet belast) en trekt door tot in mn rug en nek...

ik vraag me af of dit rsi is (een triggerduim wordt vaak wel gezien als een vorm van rsi) en of hier iemand ervaring mee heeft en met eventuele behandelingen...

Morgen weer terug naar de orthopeed, maar dat die man niet meer in mijn handen gaat snijden is een ding wat zeker is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Reino
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 7:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even voor het totaal plaatje, hoeveel dagen per week zit je achter de computer, en hoe (wat voor stoel, muis, bureau), hoelang al? Sport je verder en hoe gezond leef je?
Naar boven
Mar
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 7:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

tot vorige week zat ik dagelijks achter de computer, dit was noodzakelijk voor mijn stage. vanaf deze week heb ik die voor in ieder geval 3 weken onderbroken om die arm en hand wat rust te kunnen geven (op advies van zowel huisarts als orthopeed). ik probeer 2 keer in de week te gaan sporten, maar op het moment lukt me dat niet (te veel pijn en helemaal afgedraaid aan t eind van de dag). vanaf deze week begin ik wel met fysiotherapie. voor zover ik dat zelf kan beoordelen was mijn werkplek op stage wel in orde (goeie stoel, verstelbaar bureau)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: