rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Inmiddels RADELOOS
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AKK
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 8:37 am    Onderwerp: Inmiddels RADELOOS Reageer met quote

Beste RSI- forum lezer(essen)s,

Langs deze weg wil ik even mijn ei kwijt en wil ik kijken of dit iemand bekend in de oren klinkt. Het is een heel verhaal maar ik ben dan ook al even bezig met het zoeken naar het juiste ziektebeeld.......

Alvorens mijn verhaal te vertellen wil ik op voorhand zeggen dat ik in 2002 aan een gewone hernia ben geopereerd en dat de artsen mij daar in eerste instantie drie jaar mee hebben laten rondlopen alvorend de juiste diagnose te stellen. En ik ben nu alweer bezig vanaf november 2006 om de diagnose vast te stellen van mijn huidige klachten. Ik moet 10 april terug naar de neuroloog en hoop dan eens te horen wat ik echt heb.

November 2006 ging ik naar mijn huisarts omdat ik last kreeg van HOOFDPIJN als ik moest hoesten. Deze pijnscheuten verdwenen wel weer na bepaalde tijd maar waren zeer hinderlijk. De pijnscheuten leken via mijn nek en schouders door te stralen naar mijn hoofd.
Ik mocht naar de Fysiotherapeut omdat men dacht dat het uit mijn nek kwam. Echt geholpen heeft dat niet maar omdat ik niet meer verkouden was en dus minder moest hoesten waren de hoofdpijnklachten minder en dus geen fysio meer.

In september 2007 flink verkouden en de klachten kwamen terug. Men keek ondanks mijn verhaal van langdurig computer gebruik niet verder en men dacht nu dat het bijholte ontstekingen waren. Antibiotica en verder niets. Het hielp geen meter en terug naar huisarts. Deze stuurde mij door naar de neuroloog omdat ik ook klachten in mijn pols kreeg. De neuroloog maakte een MRI scan ( gewone foto's waren al gemaakt en daar zag men niets op en mijn bloed was goed ). Ook kreeg ik een zenuwonderzoek in mijn pols waaruit in ieder geval bleek dat ik een Carpale Tunnel Syndroom had in mijn rechter pols. In plaats dat men verder keek naar mijn nek en hoofdpijnklachten werd ik doorgstuurd naar de KNO arts omdat men dacht dat de hoofdpijnen kwamen door onstekingen in al mijn holtes. De neuroloog had namelijk vlekjes gezien op de MRI die daar op konden wijzen. Gelukkig was er verder niets te zien op de hersenscan. De KNO arts heeft na het maken van een CT scan besloten om mijn kaakholtes te spoelen alhoewel ik zelf dacht op het verkeerde adres te zijn. Inderdaad heeft dit alles niets geholpen en de KNO arts vertelde dat het beter was om terug te gaan naar de neuroloog. Daar moet ik dus op 10 april heen.

In november dus met klachten vanuit mijn nek en hoofd naar de huisarts gegaan en via anitbiotica, Fysiotherapie, röntgefoto's, MRI scan en CT scan nog steeds het gevoel dat ik niet weet wat ik mankeer maar weet wel dat de klachten steeds erger worden. Niet alleen hoofdpijn bij het hoesten,door slechte doorbloeding?? vanuit mijn nek, CTS en nu ook vreselijke pijnen in mijn rechterarm, kan geen papiertje meer optillen.

Hoop echt op een juiste diagnose, ben het inmiddels spuugzat. Oh ja, ik heb geen stress, heb een te gekke baan en ben niet kleinzerig.

Mocht iemand pijnlijke armen, nek en hoofdpijnklachten en CTS hebben, laat dan ff een berichtje achter zodat ik weet dat er meerdere mensen zijn met deze klachten en als RSI patiënt bekend staan. Question
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bennny
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Di Apr 15, 2008 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo ,
Mijn naam is Ben en ik wil reageren op jouw bericht.
Ik zie wel overeenkomsten met mijn klachten.
Ik had steevast elk weekend hoofdpijn.
Ook kreeg ik steeds meer last van mijn arm zo erg dat ik nog geen leeg kopje kon vastpakken.
Die hoofdpijn komt van de nek en schouder ook wel spanningshoofdpijn genoemd. Ik heb dan geen klachten aan de pols maar elleboog zowel de binnen als de buitenkant (tennis en golfersarm)
Loop nu bij de Cesartherapie (houding) Fysio (losmaken Nek en Schouder) en loop hard actieve beweging om mijn conditie op peil te brengen.
Door al die klachten die ik had raakte ik steeds meer uitgeput, met het gevolg dat mijn weerstand achteruit ging en ik regelmatig verkouden was (holtes ontstoken).
Omdat je veel de computer gebruik zou ik adviseren dit te minimaliseren en je arm rust te geven. en ga actieve dingen doen zoals wandelen ,hardlopen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groet Ben Idea Idea Idea
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: