rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Ik kan er niet meer tegen!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jojo
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 11:01 pm    Onderwerp: Ik kan er niet meer tegen! Reageer met quote

Het is nu 00.08 uur en ik durf niet naar bed te gaan. Ik heb zo'n pijn in mijn linkerarm. Dit heb ik al enkele weken. Begin mei kreeg ik te horen dat er een slijmbeursontsteking in mijn schouder zit. In plaats van dat het beter word, word het alleen maar slechter. Vorige week ben ik teruggegaan naar mijn huisarts en deze zei dat het vanuit mijn schouder kwam.

Nu ben ik niet zo'n piepert en dat weet mijn huisarts maar ik vind dit toch wel erg dun! Ik slik zo min mogelijk ibuprofen maar desondanks heb ik toch maar een receptje voor een maagbeschermer gehaald want ik kreeg last van mijn maag.

Onlangs heb ik een afspraak gemaakt met een natuurgeneeskundige waar ik eerder geweest ben voor mijn eczeem. Hier kan ik 25 juni terecht.

Is er iemand van jullie die hiermee ervaring heeft. De pijn is ondragelijk in mijn schouder arm, pols en hand. Ook bij mijn sleutelbeen doet het pijn en onder mijn oksel. Ik vraag me af of dit wel RSI is???

IK stop nu, want het is lastig typen met een hand. Alvast bedankt voor jullie reactie!

groetjes Joyce
MarianH
Assistent Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 9:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ontzettend rot zeg Sad. Ik heb zelf niet echt ervaring met slijmbeursontsteking en de klachten die je omschrijft. Ik heb ook wel 's nachts niet kunnen slapen van de schouderpijn.

Misschien kan je bij de huisarts een sterkere pijnstiller aanvragen? Dan kan je in ieder geval slapen.

En wat meestal toch het beste helpt is onbelast bewegen. Ben je al bij een fysio of cesar therapeut of zoiets dergelijks geweest?

Veel sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
jojo
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marian,

Ja, ik ben in behandeling geweest bij de fysio. Ik heb daad bindweefseltherapie gehad. Mijn nek, schouders en armen heeft ze helemaal "los" gemaakt. Ze geeft aan dat ze het nu ook niet meer weet. De laatste weken heb ik alleen nog oefentherapie.

bedankt voor je reactie!

groetjes Joyce
MarianH

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 8:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat rot dat dat niet werkt voor je Sad. Bij mij hielp cesar minder goed dan fysiotherapie. Het is echt een zoektocht naar wat het beste werkt voor jou. Misschien kan je een andere therapie proberen? Ik hoor mensen ook positief over acupunctuur, maar mij spreekt het totaal niet aan. Misschien heb je op het forum iets gelezen over een therapie die je aanspreekt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
jojo
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marian,

Ik heb op 25 juni een afspraak met een natuurgeneeskundige die diverse therapien geeft. Ik wacht dit eerst even af. Als hij me hierbij niet kan helpen ga ik verder op zoek naar de juiste therapie.

Ik heb op het forum wel verschillende therapien voorbij zien komen maar ik weet niet van allemaal wat ze precies inhouden.

Ik houd je op de hoogte!

groetjes Joyce
Yvon
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad, soms kan je er niet meer tegen..grrr..

probeer ondanks je frustratie toch te ontspannen, stuk wandelen, met je armen los zwaaiend bv. ik merk dat hoemeer stress ik heb, des te meer klachten ik krijg. Als ik iets meer doe als mijn gewone werkweek en daarnaast iets belastends ga doen wat ik anders nooit doe, heb ik gelijk reactie...super irritant!

sterkte
jojo
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Bij effe uithuilen heb ik mijn reactie geplaatst over mijn bezoek bij de natuurgeneeskundige..

Dit voor de geinteresseerde onder jullie.... Wink

groetjes Joyce
cobientje
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo Aug 19, 2009 12:31 pm    Onderwerp: Re: Ik kan er niet meer tegen! Reageer met quote

jojo schreef:
Het is nu 00.08 uur en ik durf niet naar bed te gaan. Ik heb zo'n pijn in mijn linkerarm. Dit heb ik al enkele weken. Begin mei kreeg ik te horen dat er een slijmbeursontsteking in mijn schouder zit. In plaats van dat het beter word, word het alleen maar slechter. Vorige week ben ik teruggegaan naar mijn huisarts en deze zei dat het vanuit mijn schouder kwam.

Nu ben ik niet zo'n piepert en dat weet mijn huisarts maar ik vind dit toch wel erg dun! Ik slik zo min mogelijk ibuprofen maar desondanks heb ik toch maar een receptje voor een maagbeschermer gehaald want ik kreeg last van mijn maag.

Onlangs heb ik een afspraak gemaakt met een natuurgeneeskundige waar ik eerder geweest ben voor mijn eczeem. Hier kan ik 25 juni terecht.

Is er iemand van jullie die hiermee ervaring heeft. De pijn is ondragelijk in mijn schouder arm, pols en hand. Ook bij mijn sleutelbeen doet het pijn en onder mijn oksel. Ik vraag me af of dit wel RSI is???

IK stop nu, want het is lastig typen met een hand. Alvast bedankt voor jullie reactie!

groetjes Joyce
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
cobientje
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Wo Aug 19, 2009 12:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoi ik heb al bijna een jaar last van mijn linkerschouder ben er mee naar de dokter gegaan en hij dacht aan een pees ontsteking ben toen naar fisotherapie gestuurd heb toen 14 behandelingen gehad maar het hielp niks toen heb ik een spuit gehad voor een slijmbeurs ontsteking die hielp niet 3 weken later nog een gehad hielp nog niet toen ben ik door gestuurd naar het ziekenhuis daar nog een spuit gehad wat dus weer niet hielp ik heb inmiddels ook pijn in mijn rechterschouder en in beiden schouders straalt het uit naar mijn armen mijn nek doet ook inmiddels mee en heb klachten in mijn heupen vermoeide benen ik ben 42 en lijk wel 80 nou heb ik een mri scan gehad daar krijg ik nog uitslag van en ben inmiddels met bindweefsel therapie begonnen want volgens mijn therapeut heb ik last van te strak bindweefsel dus mischien heb jij daar ook last van zou het er eens met je dokter over hebben

groetjes cobientje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: