| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sanavitam Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 23-4-2007 Berichten: 15 Woonplaats: Kranenburg Duitsland
|
Geplaatst: Di Apr 24, 2007 7:23 am Onderwerp: Ik ben Ruud en ben na 20 jaar pijnloos van RSI genezen |
|
|
Mijn naam is Ruud ik ben de broer van Remon en werk ook bij sanavitam.
Ik ben in Nederland 3 keer op de eerste hulp opgenomen en er zijn foto´s gemaakt waarbij men zij dat er niets aan de hand was in het ziekenhuis, terwijl ik dacht dat mijn arm uit de kom lag.
Ik kreeg bij lang aandringen 1 pijn stiller
Ook ben ik 3 keer orthomanueel behandelt met tijdelijk resultaat
Er is een periode geweest dat ik mijn rechter arm niet meer boven mijn hoofd uit kon tillen de huisarts zij daar moet u mee leren leven.
Zwemmen ging niet meer
Ik ben in januarie met de behandeling begonnen in de begin periode werden de klachten veel erger ik kon zelfs mijn toetsen bord niet meer intikken een week lang, daarna voel je dat spier voor spier de pijn verdwijnt het heeft 3 tot 4 weken geduurt.
Ik ben nu pijnvrij en ga binnen 14 dagen weer beginnen met tennissen
Beste mensen bel of mail ons er is een behandeling die goed werkt en geen pijn doet 0049 2826992976 ik neem de telefoon op
Groeten Ruud _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
angeleyez Frequente Poster

|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
klinkt te mooi om waar te zijn
Wat is dat voor behandeling? |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
| angeleyez schreef: | klinkt te mooi om waar te zijn
Wat is dat voor behandeling? |
Ruud volg alle voorzetten van sanavitam en we praten verder.
groeten Ruud _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 3:00 pm Onderwerp: |
|
|
| ??? huh ??? |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
| angeleyez schreef: | | ??? huh ??? |
Vraag maar?
Ruud _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 5:23 pm Onderwerp: Pijnvrij |
|
|
Hallo Ruud,
Ik heb de rsi pakketten op uw site gezien en ben van mening dat dit vrij forse prijzen zijn voor homeopathische producten.
U geeft aan dat u pijnvrij genezen bent echter dit hoeft niet voor iedereen zo te werken.
De indruk die u daarmee wekt is dat mensen met die investering van 200 euro zeker van hun rsi afkomen.
Dit waag ik te betwijfelen. Indien u er zo zeker van bent, stuur dan maar eens wat proefpakketten naar een aantal rsiforum bezoekers, en dan zullen die mensen hun onafhankelijke ervaringen hier wel posten.
U kunt 5 proefpakketten doen toekomen aan het volgende adres:
Rsiforum
Beverveen 227
3205AB Spijkenisse
Ik zal zorgen voor de distributie tussen rsiforum lezers.
Tot die tijd vraag ik u geen promotionele berichten meer te posten.
Met vriendelijke groet,
Dirk-Jan de Groot _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James
Laatst aangepast door admin op Do Mei 03, 2007 6:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 5:26 pm Onderwerp: |
|
|
| Hier sluit ik me volledig bij aan!!!! |
|
| Naar boven |
|
PHiX Forum Assistent

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
No cure no pay?
Lijkt me fair bij gegarandeerd klachtenvrij.
Volgens mij is het een duitser met een online DU --> NL vertaalprogramma bij de hand. |
|
| Naar boven |
|

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 2:55 pm Onderwerp: Re: Pijnvrij |
|
|
| admin schreef: | Hallo Ruud,
Ik heb de rsi pakketten op uw site gezien en ben van mening dat dit vrij forse prijzen zijn voor homeopathische producten.
U geeft aan dat u pijnvrij genezen bent echter dit hoeft niet voor iedereen zo te werken.
De indruk die u daarmee wekt is dat mensen met die investering van 200 euro zeker van hun rsi afkomen.
Dit waag ik te betwijfelen. Indien u er zo zeker van bent, stuur dan maar eens wat proefpakketten naar een aantal rsiforum bezoekers, en dan zullen die mensen hun onafhankelijke ervaringen hier wel posten.
U kunt 5 proefpakketten doen toekomen aan het volgende adres:
Rsiforum
Beverveen 227
3205AB Spijkenisse
Ik zal zorgen voor de distributie tussen rsiforum lezers.
Tot die tijd vraag ik u geen promotionele berichten meer te posten.
Met vriendelijke groet,
Dirk-Jan de Groot |
Beste Mensen hier Ruud de broer van Remon, ik ben er voor 100 % zeker van dat mijn broer de oorzaak, meerdere behandelingen, en preventie van RSI ontdekt heeft, samen met hulp van anderen.
Ik merk aan de vragen die er gesteld worden dat er over en weer niet goed gelezen en begrepen word, dat geeft grote risico´s bij behandelingen.
Waardoor het risico bestaat dat de behandeling ook fout uitgelegd word op forum´s als deze.
Daarom willen wij er zeker van zijn dat de 5 proef personen ook RSI hebben, en alles goed begrijpen, dus spring met deze personen in een auto laat mijn broer alles controleren en uitleggen en stel dan ook gelijk al je vragen, dat kost je een halve dag.
Dan weten we zeker dat het goed gaat.
De behandeling is pijnvrij, alleen van de ontgiftings kuur ben ik 5 dagen grieperig geweest en heb ik me nog 3 dagen niet lekker gevoeld, van het poeder dat je in moet nemen met veel water, verder ziet je ontlasting er raar uit en stinkt je urine een paar dagen.
De prijs van de pakketten vind ik niet hoog, mijn broer heeft hier jaren voor eigen rekening en risico onderzoek naar gedaan, en we zijn op zeer kleine basis bezig, als we een drukke week hebben zijn we uitverkocht en gaan er wacht lijsten komen.
Ook worden de produckten op dit moment nog verbeterd.
In het financieel benadelen van mensen zie ik niets, dat lekt snel uit naar een forum als dit.
Dan kun je beter ballonnen gaan verkopen in die handel is het altijd feest.
Verder mag je tijdens de behandeling gewoon je biertje blijven drinken.
Mits het geen dood bier is zoals heineken
Groeten Ruud _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
glas Forum Assistent

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 5:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik stel me beschikbaar...
Mits het voor 22ste is want dan ben ik met vakantie.
Als de keur 200 euro is dan vind ik dat een redelijke prijs. Echter kon ik om de behandelmethode alleen maar lachen. Ik vind dat iedereen een eerlijke kans moet krijgen om zijn "ontdekking" te promoten maar deze lijkt meer een tweede Bruno Santanera (met zijn bio stabiel) dan een doctorandus met enige wettenschappelijke onderbouwing.
Kort samengvenat lijkt uw verhaal op een broodje aap verhaal. Deze zijn we heellaas wel vaker op dit forum tegengekomen.
Overigens een no-cure no pay is wel een goed gedachte maar je moet wel weten "wat" je gaat slikken. Voor net zo goed zijn deze middelen in EU verboden en in het ergste geval giftig.
By the way hoe verklaat u het feit dat sommige mensen door traditionle methodes weldegelijk genezen zijn. Hebben ze per ongeluk (onbedoeld) uw keur gevolgd?
Ik vind het overigens wel dapper om te zeggen dat u "wel beter weet" dan alle andere wetenschappers dit tot nu toe RSI hebben onderzocht hebben en hun visie daarop hebben gegeven.
In huidige tijden, waarin RSI een plaag aan het worden is, zou u allang rijk zijn geworden met uw methode. Maar goed u snapt waar ik met dit verhaal naar toe wil...... |
|
| Naar boven |
|
jojo Frequente Poster

|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 11:43 pm Onderwerp: Re: Pijnvrij |
|
|
Dit is de laatste keer dat ik nog op jullie reageer want ik begin me lichtelijk te ergeren.
De reden dat wij vragen stellen ligt mijn inziens niet aan onze manier van lezen maar aan jullie manier van communiceren!!
Ettelijke malen hebben jullie opmerkingen geplaatst die ik niet gepast vind. Daarnaast zijn jullie ontzettend vaag!! Als jullie opzet is om ons nieuwsgierig te maken...... had dan meteen open kaart gespeeld. Ook op jullie website staat nauwellijks info.
Elders op dit forum heb ik enige tijd geleden de vraag gesteld of hetgeen jullie voorschrijven geregistreerd is in Nederland. Hierop nog steeds geen antwoord ontvangen!!!!!!!!
Wat mij betreft komen jullie niet betrouwbaar over op deze manier.
Tot slot: Als de behandeling zo goed is als jullie beweren zijn julllie toch gebaat bij goede publiciteit???? Waarom niet nog een investering doen en zoals Dirk-Jan voorstelde vijf mensen van dit forum de behandeling kosteloos te laten ondergaan??
groeten Joyce _________________ Stel uit tot morgen wat vandaag niet gedaan hoeft te worden!... |
|
| Naar boven |
|
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Di Mei 15, 2007 6:46 am Onderwerp: |
|
|
| Die sanavitam mensen lijken mij een beetje een stel placebo verkopers bij mekaar. Met hun vervelende praat. |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Aug 15, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
Het heeft gewerkt: we zijn "sanavitam"-vrij
bedankt allemaal! _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Zo Aug 19, 2007 11:14 am Onderwerp: sanavitam |
|
|
Hallo Allemaal,
Sanavitam heeft nog een aantal berichten geplaatst die we hebben verwijderd, hierin maakten zij de volgende opmerking; we stellen wel 5 proefpakketten ter beschikking in ruil voor gratis publiciteit.
Deze opmerking zegt genoeg over hun werkwijze, immers als het product zou werken hoeven ze niet zo'n eis neer te leggen, dan zou de publiciteit vanzelf komen.
De manier van communiceren van hun vond ik persoonlijk zo vervelend dat ik hun geen kans meer wou bieden om zich hier te bewijzen, ik denk dat het 1 grote ramp zou worden met die gratis proefpakketten.
Kort gezegd; Sanavitam is gewoon een kwakzalver en is nooit meer welkom op dit forum. Zij zijn per e-mail op de hoogte gebracht en (dringend) verzocht geen proefpakketten op te sturen. _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
|