rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
ik ben fenna
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fenna
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Jul 23, 2009 8:21 am    Onderwerp: ik ben fenna Reageer met quote

hey!
na al tijden te zoeken waar mijn klachten vandaan komen denk ik dat rsi het meest in de buurt komt. mijn huisarts stuurt me iedere keer weg onder het mum spierpijn of de fysio waar ik niet verder geholpen kan worden (verzekering vergoed het niet, en contant is het voor mij niet te doen).
toch voelt het neit als spierpijn dus zocht ik verder en belande hier.
ik hoop met mijn vragen en met de ervaring van anderen een stapje verder bij de oorzaak (en eventuele oplossingen) te kunnen komen

ik ben een vrouw van 21 uit het oosten van het land, werk dagelijks thuis een paar uur met computer. daarnaast veel bezig in de tuin, onze 2 honden en klussen in en om huis.

groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mo
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Jul 23, 2009 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Fenna,

Misschjien een idee/tip om dit jaar zoveel mogelijk onderzoek te doen naar therapieen, zodat je je zorgverzekering er vanaf januari 2010 erop af kan stemmen? Kun je volgend jaar doelgericht en met lage kosten toch aan een behandeling kunt beginnen.
Lees alle ervaringen op het Forum en de info op de rsi-patientenvereniging. Lid worden van laatste kost 25,- maar wordt door sommige verzkeraars (o.a. Agis) geheel vergoed.
Soms wordt een soort revalidatie met meervoudige aanpak (verwijzing via revalidatie-art in ziekenhuis of huisarts) al vanuit de basisverzekering vergoed terwijl je voor fysio aanvullend verzekerd moet zijn. Maar ga vooral lekker wandelen en genieten met de honden!

groetjes en succes, Monique
Naar boven
fenna
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Do Jul 23, 2009 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wegens omstandigheden kan ik nog niet mijn pakket gaan veranderen in 2010 dus dat zit er niet in helaas. de tip betreft eventueel revalidatie-traject vind ik een hele goede! ik kan mijn huisarts hiermee wel aanspreken dankje!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: