rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Hoihoi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Amanda
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 4:25 pm    Onderwerp: Hoihoi Reageer met quote

Hoihoi

Ik ben Amanda, ik woon in Amerika en ik al ongeveer 4 jaar een beetje last gehad van RSI, maar in de afgelopen 3 maanden is het zo erg geworden dat ik toch maar eens naar de dokter ben gegaan. Hij vertelde me dat ik carpal tunnel in beide polsen heb en 2 tennis ellebogen.
De carpal tunnel vermoedde ik al, omdat m'n vingers telkens gevoelloos worden, maar dat van de tennis ellebogen was iets nieuws. Nu zijn mijn man en ik Star Wars fans en houden we zelfs lightsaber gevechten, dus daar zal het wel aan liggen.

Ik gebruik sinds het begin van mijn RSI klachten al de trackman wheel http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/trackballs/devices/166&cl=nl,nl, en sinds ik last kreeg van de carpul tunnel een ergonomisch keyboard http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=057 en polsbeschermers, maar het wordt nog steeds erger. Van de dokter heb ik Ibuprofen voorgeschreven gekregen en daarvan neem ik nu 3x 1000 mg, maar het wordt steeds erger. Ik moet toegeven dat ik nog steeds elke dag ongeveer 2 uur achter m'n computer zit, maar ik heb nou eenmaal een hoop websites die ik altijd volg en vooral als gamer is het erg lastig. Zo heb ik mijn man 3 jaar geleden via een online Star Wars spelletje ontmoet. Wink

Ik doe elke dag oefeningen, maar de kleinste dingetjes beginnen me al teveel te worden. Zo worden stofzuigen en de ramen zemen te pijnlijk en in combinatie met mijn chronische rugpijn (70% afgekeurd op littekenweefsel na m'n dubbele hernia operatie van 4 jaar geleden) wordt ik er ook niet erg vrolijker van.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken voor mijn depressie (veroorzaakt door mijn chronische rugpijn) en voor mijn rug had ik altijd de computerspelletjes, maar dat ben ik nu kwijt.

Ik begin nu echt in een dieptepunt te komen en zonder de steun van mijn man, vrienden en familie had ik het allang opgegeven, maar ik moet nu toch echt eens wat voor de RSI problemen vinden, zodat het leven weer wat vrolijker wordt. Ik weet dat het triest klinkt dat ik een spelletjes verslaafde ben, maar die online spelletje houden me wel gaande. Het echte leven gaat nog altijd eerst hoor dus zo erg ben ik ook weer niet en vanwege mijn rug moet ik toch nog elke middag 5-6 uur op bed gaan liggen dus het is nooit zo geweest dat ik er constant achter zat. Razz

Ik vermoed dat ik eigenlijk geopereerd moet worden voor m'n carpal tunnel, maar het kost zo rond de $25.000 en dat geld hebben we toch echt niet. Vanwege mijn rug kan ik ook geen ziektekostenverzekering krijgen dus ik moet het zelf maar zien te genezen op een of andere manier en ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Groetjes Amanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 11:03 am    Onderwerp: welkom Reageer met quote

Hoi Amanda,

beetje laat, maar welkom op dit forum.

Vriendelijke groet,

Admin

William James
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: