rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Hoi, ik probeer ook een keer een forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cathelijne
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 3:44 pm    Onderwerp: Hoi, ik probeer ook een keer een forum Reageer met quote

Hoi,

Ik ben Cathelijne, 26 jaar en student. Heb heel veel interesses. Om er een paar te noemen: musica!, kunst, lezen, uitgaan, lekker eten, lekkere wijntjes drinken, kortom: de Goeie Dingen des Levens.

Heb al heel lang last van rechter schouder/nek/rug/arm. Ik denk inmiddels als een jaar of 6. Het is allemaal begonnen in de tijd dat ik nog op de kunstacademie zat en veel schilderde denk ik. Daarna is het alleen maar erger geworden.

Er is eigenlijk tot een maand of twee nooit gezegd wat er nou eigenlijk met mn schouder aan de hand was. Men vermoedde dat ie wat te los in elkaar zat en dat hij daarom zo nu en dan half uit de kom schoot (dit omdat ie de neiging heeft nogal vervaarlijk te knakken en omdat ik ook nogal wiebelige enkels heb) waarvoor ik al VEEL fysiotherapie heb gehad. Ook is er een slijmbeursontsteking vermoedt, met als gevolg een paar injecties in mn schouder. Nu heeft een fysio/acupuncturist onlangs vastgesteld dat het peesontstekingen zijn. Toen hij me uitlegde waar de aanhechtingen van die pezen zitten en hoe ze lopen vielen meteen alle klachten op zijn plek. De term RSI is nooit gevallen maar ik geloof dat peesontstekingen daar ook onder vallen?