Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Jan 31, 2006 1:05 pm Onderwerp: Welkom! |
|
|
Hoi Meisie,
Wat een vragen allemaal... hihihi. Allereerst: Welkom! heb je zelf geen RSI klachten maar alleen de persoon waarover je schrijft? Misschien is het handig voor hem forumlid te worden.
Om je vragen te beantwoorden moet ik in de toekomst kunnen kijken en dat lukt me helaas nog steeds niet... Ik bedoel of het ooit over gaat, dat is per persoon verschillend. Is afhankelijk van hoe serieus je het aanpakt en of je dat volhoudt, natuurlijk ook afhankelijk van hoe ernstig de klachten zijn en welke maatregelen je er tegen neemt.
Ik weet niet hoe ernstig de klachten van deze jongen zijn, dus ik weet ook niet of hij altijd pijn in zijn armen heeft of bijv. alleen tijdens computeren. In sommige stadia heb je gewoon altijd pijn, ook als je op de bank zit niets te doen. Dat heb ik ook gehad. Maar inmiddels heb ik ermee leren leven en het redelijk in kunnen passen in mijn leven (je moet toch wat...) Daardoor heb ik nu allang niet meer altijd pijn, ik heb het af en toe als ik te ver gegaan ben. Dus als ik heel erg veel gecomputeerd heb in combinatie met te weinig beweging en oefeningen en te gehaast. Ontspannen is namelijk ook erg belangrijk.
Of het invloed heeft op je leven? Daar kan ik alleen maar volmondig ja op zeggen. Hoeveel invloed en hoe lang is dus weer afhankelijk van hoe ernstig de klachten zijn en hoe je het aan gaat pakken. Ik denk dat je door het lezen van dit forum een completer beeld van RSI kunt krijgen en dan zul je ook zien dat het helaas voor iedereen anders kan zijn.
Groetjes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|