Log me automatisch in bij elk bezoek
Registreer
Privé berichten
RSI Forum
- Op zoek naar lotgenoten met rsi, muisarm, cans of carpal tunnel ? Dan is dit uw forum !
Registreren heeft de volgende voordelen: 1) U wordt automatisch en gratis geabonneerd op de nieuwsbrief. 2) U krijgt toegang tot alle gedeeltes van de website. 3) U krijgt mogelijkheden om prive berichten te sturen naar andere geregistreerde gebruikers. 4) Indien u zich voorstelt in "Even voorstellen" zult u worden opgenomen in de rsi community en zult u persoonlijk contact hebben met lotgenoten ! Dus aarzel niet en registreer u nu, het kost u slechts 5 minuten !
RSI Forum Forum Index
»
Over Pijn
hoe zit het nu allemaal?
Vorige onderwerp
::
Volgende onderwerp
Auteur
Bericht
meisie
Nieuweling
Geplaatst: Za Jan 28, 2006 5:58 pm
Onderwerp: hoe zit het nu allemaal?
hoi
ik ben nieuw hier op deze site.
ik ben eigenlijk nu wel heel erg nieuwschierig geworden hoe het allemaal in elkaar zit ik heb namelijk iemand leren kennen die last heeft van rsi in de armen.
heeft hij nou altijd last en of pijn in zijn armen?
zal het ooit beter kunnen gaan of over kunnen gaan?
heeft de rsi nog verdere gevolgen voor het leven?
het zal misschien een beetje raar geformuleerd zijn maar weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar ik hoop wel dat jullie mij misschien iets meer kunnen vertellen.
alvast bedankt.
groetjes meisie
Naar boven
Pipi
Head of Supervisors
Geplaatst: Di Jan 31, 2006 1:05 pm
Onderwerp: Welkom!
Hoi Meisie,
Wat een vragen allemaal... hihihi. Allereerst: Welkom! heb je zelf geen RSI klachten maar alleen de persoon waarover je schrijft? Misschien is het handig voor hem forumlid te worden.
Om je vragen te beantwoorden moet ik in de toekomst kunnen kijken en dat lukt me helaas nog steeds niet...
Ik bedoel of het ooit over gaat, dat is per persoon verschillend. Is afhankelijk van hoe serieus je het aanpakt en of je dat volhoudt, natuurlijk ook afhankelijk van hoe ernstig de klachten zijn en welke maatregelen je er tegen neemt.
Ik weet niet hoe ernstig de klachten van deze jongen zijn, dus ik weet ook niet of hij altijd pijn in zijn armen heeft of bijv. alleen tijdens computeren. In sommige stadia heb je gewoon altijd pijn, ook als je op de bank zit niets te doen. Dat heb ik ook gehad. Maar inmiddels heb ik ermee leren leven en het redelijk in kunnen passen in mijn leven (je moet toch wat...) Daardoor heb ik nu allang niet meer altijd pijn, ik heb het af en toe als ik te ver gegaan ben. Dus als ik heel erg veel gecomputeerd heb in combinatie met te weinig beweging en oefeningen en te gehaast. Ontspannen is namelijk ook erg belangrijk.
Of het invloed heeft op je leven? Daar kan ik alleen maar volmondig ja op zeggen. Hoeveel invloed en hoe lang is dus weer afhankelijk van hoe ernstig de klachten zijn en hoe je het aan gaat pakken. Ik denk dat je door het lezen van dit forum een completer beeld van RSI kunt krijgen en dan zul je ook zien dat het helaas voor iedereen anders kan zijn.
Groetjes!
Alle berichten
1 Dag
7 Dagen
2 Weken
1 Maand
3 Maanden
6 Maanden
1 Jaar
Oudste eerst
Nieuwste eerst
RSI Forum Forum Index